کد خبر: ۳۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب خبرداد:
معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: ۱۱۱ طرح اشتغالزا با اعتبار 800 میلیارد ریال در کار گروه فنی شهرستان میناب مصوب شده است.
به گزارش آرانیوز، ابوذر مهدی نخعی در جلسه شورای اشتغال شهرستان میناب که در سالن جلسات معاونت استانداری وفرمانداری ویژه میناب برگزار شد ضمن تشکر از مجموعه بانک های استان و شهرستان در پرداخت تسهیلات، گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزا بر اساس شیوه نامه بانک مرکزی اقدام کنند. 

وی، افزود: اعتبارات خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار درشهرستان میناب اختصاص یافته که این اعتبارات در قالب اشتغال فراگیر و عشایر روستایی است. 

نخعی، اظهار کرد: ۱۱۱ طرح اشتغالزا در کار گروه فنی شهرستان میناب با اعتبار بالغ ۸0۰ میلیارد ریال مصوب شده و به کار گروه فنی استان برای تصویب نهایی و معرفی به بانک های عامل صورت گرفته که امروز شاهد معرفی آنها برای دریافت تسهیلات به بانک ها هستیم. 

معاون استاندار هرمزگان، گفت: این طرح ها بیشتر در حوزه های صنعت، معدن و تجارت ،جهاد کشاورزی، شیلات، گردشگری و صنایع دستی است. 

فرماندار ویژه میناب، هدف از پرداخت این تسهیلات را ایجاد اشتغال پایدار و با نگاه  به اقتصاد درون کشور و پتانسیل های بالقوه شهرستان میناب نام برد و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ها در شهرستان، صادارت غیر نفتی در میناب افزایش می یابد.


انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار