کد خبر: ۳۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: عملکرد میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی ارزیابی می‌شود.
به گزارش آرانیوز، فتح‌اله حقیقی ظهر امروز در جریان بازدید از سازمان امورمالیاتی با اشاره به بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های مختلف استان مرکزی اظهار داشت: یکی از اقدامات ما در این مدت بازدیدهای سرزده بوده و تاکنون 15 مورد بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی داشته‌ایم.

وی افزود: در این بازدیدها سعی ما حل مشکلات است و هیچگاه به دنبال مچ‌گیری نیستیم که امیدواریم در این بازدیدها بتوانیم زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را فراهم آوریم.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: یکی از موارد مهم موضوع میز خدمت در ادارات است که عملکرد دستگاه‌ها در این بخش با دقت ارزیابی می‌شود بنابراین انتظار داریم با انتخاب صبورترین کارمند سازمانی و مشرف به وظایف این دستگاه اجرایی شاهد فعالیت میزخدمت در سازمان باشیم.

حقیقی بر ضرورت برخورد با سعه صدر با ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: اینکه دستگاه اجرایی با مشکل نیرو مواجه است را قبول داریم اما این وظیفه مسئول بخش‌ها و سازمان است تا در نبود یکی از پرسنل پشت میز برای پاسخ به ارباب رجوع، فرد جایگزین وی مشخص شود تا کار مردم در مراجعه به سازمان معطل نماند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر، فشار کار زیاد را به دلیل کمبود نیرو قبول داریم ولی پرسنل باید با سعه صدر با مردم برخورد کنند و مجهولات را برای مردم بازگو کنند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: بعضا مردم از مشکلات، از موارد قانونی کار خود در مراجعه به سازمان اطلاع ندارند پس کارکنان باید مجهولاتی که برای این افراد ناگفته مانده بیان کنند که اگر زمانی برای پیگیری کارشان نیاز بود، بدانند این زمان برای چه موردی بوده است.

حقیقی افزود: کار خوب، دقیق و منسجم برای حل مشکلات مردم زمینه‌ساز ایجاد بسترهای جلب اعتماد عمومی خواهد بود و کارکنان و مسئولان دولتی وظیفه دارند تا با حل مسائل و مشکلات زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم آوردند که این مهم منجر به افزایش اعتماد عمومی در جامعه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در یک‌ ماه آینده پیگیر مشکلات موجود امروز خواهیم بود، امیدواریم پس از یکماه گزارشی از مشکلات امروز و حل آنها ارائه شود و شاهد بهبود وضعیت پاسخگویی به مردم و حل مشکلات در سازمان امورمالیاتی باشیم.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار