کد خبر: ۳۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: بیش از ۲ هزار طرح نیمه‌تمام در استان لرستان نیازمند ۶ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.
به گزارش آرانیوز، حبیب‌الله خجسته پور ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان لرستان بابیان اینکه نظام ما در آستانه چهلمین سالگرد استقرار قرار دارد اظهار داشت: ائمه جمعه به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از رأس نظام انتخاب می‌شوند و نقد ائمه جمعه بر رفتار و اعمال مدیران و مسئولان سبب اصلاح می‌شود.

وی افزود: اگر ائمه جمعه بر عملکرد دولت‌مردان نقد داشته باشند ما نیز در آینده این اشکالات را اصلاح می‌کنیم و اگر به ما پیشنهاد‌هایی هم بدهندبه عنوان چراغ راه آن را سرلوحه قرار می‌دهیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان بابیان اینکه نقد و عملکرد در عین حمایت از نظام باید باشد عنوان کرد: امیدواریم نقدها و موعظه‌های حسنه همچنان جاری باشد؛ اگر نقدها به مجادله هم کشید، جدال باید به‌صورت حسنه باشد؛ هر موضوعی به‌عنوان نقد مطرح شود بلافاصله آن را پیگیری و مورد اصلاح قرار می‌دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال 97 قرار داریم انتظار می‌رود در وهله اول امید و نشاط داشته باشیم و امیدآفرینی و نشاط در برنامه همه ما قرار گیرد، همچنین باید وحدت داشته باشیم که محور آن ائمه جمعه هستند و امیدواریم با این رویه گام‌های بلندی برای نظام برداریم.

خجسته پور بابیان اینکه استاندار لرستان به دنبال ارائه راهکارهایی برای توسعه استان است تصریح کرد: بیش از دو هزار طرح نیمه‌تمام در استان وجود دارد که تکمیل آن‌ها نیازمند شش هزار 800 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: امسال اعتبارات استان لرستان هزار و 100 میلیارد بوده که به فرض اگر همه این مبلغ تخصیص پیدا کند باید هفت سال برای تکمیل این پروژه‌ها وقت بگذاریم این در حالی است که معمولاً بین 30 تا 50 درصد اعتبارات تخصیص پیدا می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان بابیان اینکه استاندار لرستان باتدبیر خویش تعداد 120 پروژه کلیدی در استان مشخص کرده تا این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد گفت: استاندار لرستان برای حمایت از این طرح‌ها نسبت به تشکیل شورای دانا که متشکل از نماینده ولی‌فقیه، استاندار، رئیس مجمع نمایندگان استان و رئیس‌کل دادگستری است، اقدام کرده است.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار