کد خبر: ۳۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس گفت: به منظور گرامیداشت ۱۶۰ مادر شهیدی که امسال در استان گلستان به رحمت خدا رفتند, ۱۶۰ نهال توسط مسئولان و با حضور خانواده های شهدا در گنبدکاووس غرس شد.
به گزارش آرانیوز, محمود تمرتاش صبح امروز در همایش مادران و همسران شهید در کانون بسیج شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: از 22 بهمن سال جاری تا 22 اسفندماه در برنامه‌ریزی‌های انجام شده, برنامه مدون دیدار با خانواده‌های شهدای شهرستان گنبدکاووس انجام می‌شود.

وی افزود: به منظور گرامیداشت ولادت حضرت زهرا ( س)  و مقام و روز زن این همایش برگزار شد و در این همایش از مادران و همسران شهدای شهرستان گنبدکاووس که اسوه صبر و استقامت هستند تجلیل می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: غبارروبی قطعه صالحین مربوط به مادران شهدایی که به رحمت خدا رفتند و غبارروبی مزار شهدای گمنام و شهدای انقلاب اسلامی با حضور خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های هفته شهید است.

وی اظهار کرد: به منظور گرامیداشت 160 مادر شهیدی که امسال در استان گلستان به رحمت خدا رفتند, 160 نهال توسط مسئولان و با حضور خانواده های شهدا غرس شد.

تمرتاش تاکید کرد: در شهرستان گنبدکاووس, 516 شهید تقدیم انقلاب شده و هدف ما بهره‌گیری از سرمایه و دارایی بنیاد شهید در جهت رشد و اعتلای جنبه‌های مادی و معنوی خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی یادآور شد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه بنیاد شهید و مردم ایران است, زیرا آرامش و امنیت مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدای عزیز است.

انتهای پیام/ 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار