کد خبر: ۳۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.
به گزارش آرانیوز، حسین خدرویسی، با اشاره به اینکه این تسهیلات از محل اعنبارات بانکی و اعتبارات کمیته امداد به مددجویان پرداخت شده است، اظهار داشت: از طریق این تسهیلات 5 هزار و 140 نفر از مددجویان استان کرمانشاه توانمندسازی شده‎اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه با بیان اینکه محور اصلی اقدامات کمیته امداد توانمندسازیس خانواده‎ها است، گفت: در صورت اطمینان از توانمندی خانواده مددجو این مددجویان از چرخه معیشت‎گری خارج شده ولی سایر خدمات امداد به آنها عرضه خواهد شد.

خدرویسی با بیان اینکه امسال سقف خانوارهای مددجوی معیشت‌بگیر استان کرمانشاه 54 هزار و 228 خانوار مشخص شده است، عنوان کرد: یک هزار و 500 خانواده دیگر نیز در نوبت ورود به معیشت‎بگیری هستند که امیدوار هستیم تا پایان سال جاری وارد چرخه امداد شوند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد مسیئول رفع فقر و محرومیت‎زدایی نیست و ارگانهای دیگری نقش اساسی در این زمینه دارند، بیان کرد: کمیته امداد نقش یک اورژانس اجتماعی را ایفا می‎کند و در ماه گذشته نیز 15 میلیارد و 300 میلیون تومان حقوق پرداختی به مددجویان در استان کرمانشاه پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه با بیان اینکه یک معافیت سربازی برای یک مددجوی کمیته امداد 30 میلیون تومان هزینه دارد، عنوان کرد: کمیته امکداد در استان کرمانشاه برای 124 هزار و 724 نفر مجاز به پرداخت حقوق است و اگر سهمیه‎ای افزوده شود باید ابتدا از این تعداد کاسته شود.

خدرویسی از وجود 20 هزار حامی ایتام و محسنین در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: استان کرمانشاه در بحث اکرام ایتام و محسنین رتبه اول کشور را در اختیار دارد.

وی اظهار کرد: مرحله نخست عیدی 25 هزار خانواده مددجوی زلزله‎زده در روزهای آینده به مبلغ دو میلیارد و 624 میلیون تومان در روزهای آینده پرداخت می‎شود.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار