کد خبر: ۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
عضو شورای شهر اردبیل:
اردبیل- عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: حمایت این مجموعه از مددجویان به میزان مستمری پرداختی است اما جایی مطرح نمی شود.

به گزارش آرانیوز، حسین افسانه عصر چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: شورای شهر اردبیل در طول فعالیت خود بارها به مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و مراجعان نیازمند کمک مالی داشته است.

وی با ذکر مثالی به اختصاص ۲۵ میلیون به یک خانواده نیازمند در حالی که هزینه پروانه ساخت ۳۲ میلیون بوده اشاره و تاکید کرد: حتی یکبار ادارات متولی از کمک های شورا یاد نمی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: این مجموعه همچنین خدمات شایان توجهی به خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان داشته و به عنوان مثال به یک جانباز ۷۰ درصد ۱۵ میلیون تخفیف علاوه بر تخفیفات رایج ارائه شد.

افسانه با انتقاد از بی توجهی متولیان به کمک های شورا اضافه کرد: این کمک ها در حالی است که دستگاه های خدمت رسان آب، برق و گاز در ازای ارائه انشعاب از موسسات خیریه هزینه دریافت می کنند.

وی به ضرورت حمایت از زندانیان مالی نیز اشاره و تاکید کرد: اختصاص ۱۷ میلیون تومان برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد در کمیسیون مربوطه بررسی و مصوب شده است.

گفتنی است اعضای شورای شهر در جلسه رسمی نیز اختصاص ۱۷ میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان مالی را به تصویب رساندند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار