کد خبر: ۳۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
معاون عمرانی استاندار مرکزی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان باید با پیگیری مداوم و تلاش مستمر، موضوع تامین اعتبار و اجرای طرح دهکده المپیک را در اولویت کارهای خود قرار دهد.
به گزارش آرانیوز، مهدی زندیه‌وکیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به لزوم اجرای طرح دهکده المپیک در منطقه انجیرک شهر اراک و مشکلات حقوقی پیش آمده در مورد مالکیت زمین مورد واگذاری به اداره کل ورزش و جوانان باید قرارداد واگذاری زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی اصلاح و به ورزش و جوانان ابلاغ شود.

وی افزود: باید به منظور برطرف کردن مشکل معارضان زمین مورد واگذاری به منظور اجرای طرح دهکده المپیک با استفاده از وکلای توانمند حقوقی از طریق مراجع قضایی پیگیری لازم با جدیت انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان باید با پیگیری مداوم و تلاش مستمر، موضوع تامین اعتبار و اجرای طرح دهکده المپیک را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

زندیه وکیلی با اشاره به ساماندهی اراضی دره گردو شهر اراک برای اجرای طرح نمونه گردشگری در این منطقه گفت: با توجه به اینکه قرارداد واگذاری زمین به ورزش و جوانان در دره گردو به پایان رسیده باید با هماهنگی لازم بین راه و شهرسازی و ورزش و جوانان، این قرارداد باطل و اجرای طرح دهکده المپیک با همکاری همه جانبه دستگاه‌های مربوطه پیگیری شود.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار