کد خبر: ۳۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
استاندار گیلان با بیان اینکه مراکز خدماتی "سرنشین محور" در جاده‌های گیلان احداث می‌شود گفت: در حال حاضر مراکز خدماتی موجود "پمپ بنزین محور" هستند و هدفشان ارائه خدمات به خودرو‌ها است.
به گزارش آرانیوز، مصطفی سالاری امشب در نخستین جلسه کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان در رشت اظهار داشت: اعضای این کمیته دانش کافی و عزم لازم برای توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی را دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه توسعه گردشگری نیازمند توسعه زیرساخت‌های ارتباطی است عنوان داشت: جمعیت استان گیلان را نباید 2.5 میلیون نفر دانست زیرا در برخی فصول و ایام سال مانند عید نوروز به 5 میلیون نفر میرسد و ما باید توانایی ارائه خدمات به آن‌ها را داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اعلام اینکه تراکم بالای جمعیت در گیلان هزینه استان برای توسعه زیرساخت‌ها را کاهش می‌دهد تصریح کرد: باید در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی به گونه‌ای تقسیم کار کنیم که به اپراتورها و دستگاه‌های ذی ربط فشار نیاید.

سالاری با تاکید بر اینکه باید موقعیت سایت‌های BTS به اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اعلام شود ابراز داشت: این کار سبب می‌شود تا بتوانیم نقاط فاقد پوشش دکل BTS را شناسایی کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه مراکز خدماتی "سرنشین محور" در جاده‌های گیلان احداث می‌شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراکز خدماتی موجود "پمپ بنزین محور" هستند و هدفشان ارائه خدمات به خودرو‌ها است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اعلام اینکه اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان باید طرح‌های اپراتورهای تلفن همراه در راستای اشتغالزایی را دریافت کند گفت: شهرهایی که شرایط زیرساختی بهتری دارند در اولویت تبدیل به شهر هوشمند هستند. 

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار