کد خبر: ۳۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
همزمان با سراسر كشور، آزمون كتبی شانزدهمین دوره سراسری حفظ و مفاهیم قرآن كریم در ۲۹ شهرستان استان فارس برگزار شد .
به گزارش آرانیوز، پنجشنبه 10 اسفندماه و همزمان با سراسر کشور، آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن كریم در شیراز و 28 شهرستان استان فارس برگزار شد . 

براساس این گزارش، در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن استان فارس 117 هزار و 211 نفر شرکت کرده بودند که 4 هزار و 500 نفر از آنان در شیراز با یکدیگر رقابت کردند . 

به گفته‌ی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نتایج آزمون کتبی امشب مشخص روی سایت ثبت‌نام درج خواهد شد و افراد می‌توانند صبح جمعه 11 اسفند با مراجعه به سایت از وضعیت خود آگاه شوند . 

غلامرضا یوسفی‌نژاد با یادآوری اینکه بیش از 11 هزار زندانی محبوس در زندان‌های سراسر فارس نیز امروز در آزمون کتبی شرکت کرده‌اند، گفت: امسال نسبت به سال گذشته تعداد شرکت کنندگان این آزمون در فارس دو برابر شده است . 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس نیز با اشاره به اینکه آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن تا 18 اسفند ادامه دارد، گفت: کسانیکه حداقل نمره 70 را در آزمون کتبی کسب کرده باشند اجازه شرکت در آزمون شفاهی را خواهند داشت . 

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی با یادآوری اینکه بالغ بر 80 درصد شرکت کنندگان این آزمون در فارس بانوان هستند، گفت: استان فارس طی سال‌های اخیر هم در مباحث قرآنی و هم فرهنگی در جایگاه بسیار خوبی و خاص قرار گرفته است.

محل برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در شیراز، شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بود.


انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار