کد خبر: ۳۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دیدار کرد.
نشست مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان اداره کل ارشاد اسلامی خوزستان/ آیین پایانی نخستین جشنواره هنرستان هنرهای زیبای اهواز برگزار شدبه گزارش آرانیوز، نشست صمیمانه حجت‌ الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و جمعی از معاونان و کارکنان این اداره کل امروز سه‌شنبه ٨ اسفند در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

مدیر کل امور مجلس در جمع کارکنان این اداره کل اظهار کرد: کار ما یک کار فرهنگی است و ما کارگزاران اصلی حوزه فرهنگ و هنر هستیم و  استان خوزستان با دارا بودن تنوع فرهنگی بالا، مسئولیت ما را در این زمینه بسیار دشوارتر کرده است.

نشست مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان اداره کل ارشاد اسلامی خوزستان/ آیین پایانی نخستین جشنواره هنرستان هنرهای زیبای اهواز برگزار شد

حجت‌ الاسلام و المسلمین سید علی حسینی که امروز وارد اهواز شد در اولین روز سفر خود به استان خوزستان  از پروژه‌های عمرانی و فضاهای فرهنگی اهواز بازدید کرد، و در نشست با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مسائل فرهنگ و هنر استان و چالش‌های پیش‌رو بحث و تبادل نظر کردند.

آیین پایانی نخستین جشنواره هنرستان هنرهای زیبای اهواز برگزار شد

جشنواره هنری هنرستان هنرهای زیبای اهواز با تقدیر از برگزیدگان این جشنواره دوشنبه هفتم اسفند به کار خود پایان داد.

 آیین پایانی نخستین جشنواره هنری هنرستان هنرهای زیبای اهواز با حضور اولیا و مربیان، دیروز دوشنبه ٧ اسفند در تالار اجتماعات این هنرستان برگزار شد.

نشست مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان اداره کل ارشاد اسلامی خوزستان/ آیین پایانی نخستین جشنواره هنرستان هنرهای زیبای اهواز برگزار شد

 ناصر آریایی مدیر هنرستان هنرهای زیبای اهواز در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت های محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: در این مرحله شاهد تحولی در مدیریت فعالیت‌های هنری، فرهنگی و آموزشی بوده‌ایم و امیدوارم که اولیا و هنرجویان این هنرستان نیز سهمی در این رشد داشته باشند و با همکاری و تلاش مشترک بتوانیم نسلی از هنرجویان و سینماگران شایسته تقدیم جامعه کنیم.

مدیر هنرستان هنرهای زیبای اهواز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی هنرجویان، سطح علمی دبیران این هنرستان را بسیار مطلوب قلمداد کرد و گفت: در این هنرستان متخصصان خبره و چهره‌های هنری مهم استان را به کار گرفته‌ایم و دروس در قالب تئوری و کارگاهی در سطح بالایی ارائه می‌شود و امیدوارم هنرجویان این فرصت را غنیمت بشمارند و تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت علمی به کار گیرند.

این کارشناس ارشد هنری افزود: هنر و فرهنگ زیرساخت مهم در هر جامعه‌ای است و رشد و پیشرفت وطن در وهله اول نیازمند مشارکت مستقیم اندیشمندان، هنرمندان، اصحاب فرهنگ و عامه مردم است. مسئولان تنها بخش کوچکی از این جامعه گسترده و متنوع را تشکیل می‌دهند و بدون همکاری شما اولیا و خانواده‌ها رسیدن به اهداف فرهنگی بلند مدت امری بسیار دشوار است.

آریایی در پایان با ارائه تحلیلی اجمالی از آثار شرکت کننده در جشنواره، خاطر نشان ساخت: این جشنواره در دو بخش عکس و فیلم کوتاه برگزار شده است که خوشبختانه اهتمام برخی از هنرجویان قابل تحسین و آثار ارائه شده نسبت به سطح علمی و خبره کوتاه این هنرجویان ارزشمند است.

در پایان این مراسم نیز سید سینا موسوی و مهدی مرادی به ترتیب به عنوان برگزیدگان بخش فیلم و بخش عکاسی معرفی شدند و با اهدای جوایز و لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.

 
انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار