کد خبر: ۳۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
در مراسم تشییع پیکر شهدای نیروی انتظامی مطرح شد؛
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه عملیات شهری بسیار سخت است، گفت: جداسازی بین مردم و اوباشگران کار سختی است. در عملیات شهری تلاش می‌کنیم به مردم صدمه‌ای وارد نشود.
به گزارش آرانیوز، سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهدای نیروی انتطامی در جمع خبرنگاران گفت: این چند روز بعد از عملیات حجم عیمی از تقدیر و تشکر مردم را دریافت کردیم و بسیار شرمنده شدیم.

او با بیان اینکه این شهدا جان و جوانی خود را برای آرامش مردم گذاشته‌اند، افزود: ما می‌توانستیم اقدامات بسیاری انجام دهیم اما امنیت جان و مال مردم برای ما بسیار مهم است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه عملیات شهری بسیار سخت است، گفت: جداسازی بین مردم و اوباشگران کار سختی است. در عملیات شهری تلاش می‌کنیم به مردم صدمه‌ای وارد نشود.

او ادامه داد: تا جان در بدن داریم رهرو راه شهدا هستیم و برای حفط آرمان نظام و انقلاب مقاومت و تلاش می‌کنیم.

با کسانی که بابت اغتشاش دستگیر شده‌اند، برخورد جدی و قاطع و سریع می‌شود

غلامحسین اسماعیلی (رییس دادگستری استان تهران) نیز در این مراسم با بیان اینکه دستگاه قضا وظیفه دارد درجهت پاسداری مردم و همچنین برخورد جدی و سریع و به هنگام نسبت به کسانی که اغتشاش می‌کنند و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند و جان نیروهای خدوم را می‌گیرند، به شدت و به سرعت برخورد قاطع کند، افزود: به دادگستری تهران ابلاغ شده است که دادسرا و دادگاه با عموم کسانی که بابت اغتشاش دستگیر شده‌اند، برخورد جدی و قاطع و سریع شود.

رییس دادگستری تهران گفت: همانطور که درخصوص کسانی که در این اغتشاشات جرمی مرتکب نشده یا جرمشان کم بوده، تلاش می‌کنیم به سرعت آزاد شوند، با کسانی که جرایم خشن مرتکب شده‌اند نیز به شدت برخورد می‌کنیم. ما درباره کسانی که در بروز این فاجعه و شهادت نیروهای انتطامی و بسیج نقش داشتند، برخورد قاطع و جدی و سریع خواهیم داشت.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار