کد خبر: ۳۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان گفت: پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید با جدیت دنبال شود.
به گزارش آرانیوز، حسین پیشقدم صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان در پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین پیشقدم صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان در پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین پیشقدم صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان در پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی داشته است.

وی از ورود سومین محموله کانتینری به استان خبر داد و تصریح کرد: طی چند روز آینده سومین محموله کانتینری ما از چین با ۱۴ کانتینر وارد استان گلستان می‌شود، نخستین مسیر گمرکی از چین به ایران به مدت دو هفته به استان گلستان  انتقال می‌یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان؛ یکی از پروژه‌های محوری استان در حوزه اقتصادی را گمرک و بندر خشک عنوان کرد و افزود: پروژه بندر خشک سال 1395 در استان کلنگ زنی شد، استان‌های دیگر در این زمینه از ما جلوتر بودند و برخی استان‌های مرزی «سه استان» نیز در این زمینه اقدام کردند.

پیشقدم  بیان کرد: با توجه به سفر اخیر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان گلستان و اعتباراتی که در این خصوص به استان تخصیص یافت خوشبختانه اکنون در اجرای پروژه بندر خشک جلو هستیم امیدواریم این پروژه برکات زیادی در حوزه اقتصادی استان شود.

وی با تاکید بر اینکه پروژه بندر خشک به آن موضوع خاص باید پیگیری شود، اظهار کرد: گمرک و بندر خشک می‌تواند گلستان را به توسعه اقتصادی برساند استان در حوزه واگذاری گمرک به راه‌آهن اقدامات خوبی داشته بهترین عرصه را با یکهزار و ۲۵۰ هکتار با دست و دلبازی زیاد به راه‌آهن داد گرچه افقی در برنامه‌ریزی راه‌آهن ندیدیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی گفت: وضعیت اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی رصد می‌شود حقوق و مزایا، میزان پرداختی و اعتبارات ضروری مانند آب ،برق و گاز بررسی می‌شود.

پیشقدم گفت: آخرین وضعیت اعتبارات هزینه‌ای مسجل شده؛ باید آمار این اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی طی۱۰ ماه را داشته باشیم تا اختلاف در نظام توزیع و پرداخت به درستی بررسی شود .

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار