کد خبر: ۳۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
مردم ولایتمدار، بصیر و دشمن‌شناس استان گلستان امروز در آستانه ورود به چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران به میدان آمدند تا بار دیگر انسجام، اتحاد و وحدت خود را به رخ همگان بکشانند.
به گزارش آرانیوز، اقوام از فارس، ترکمن، کرد، لر، سیستانی، بلوچ، مازنی و قزاق همه به میدان آمدند تا نشان دهند پس از گذشت 4 دهه همچنان بر عهد و پیمانی که با امام خمینی (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری بسته‌اند، پابرجا و استوارند.

مردم گرگان، شهر دارالمومنین نیز امروز همراه دیگر ملت ایران و همنوا و همصدا با آنان، به خیابان‌ها آمدند و مشت‌های خود را گره کرده و فریاد استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سردادند.

مردمان این دیار شیعه و سنی با هر رنگ و لباسی امروز آمدند تا چله انقلاب اسلامی را به جشن بنشینند و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، 22 بهمنی تماشایی خلق کنند.


امروز همه با پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدند تا بگویند در عین کاستی‌ها و مشکلات هنوز هم ملت وفادار به آرمان‌های مقدس شهدا هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان خارجی و عده‌ای فریب خورده در داخل گزندی به نهضتی که امید مظلومان جهان است، برسد.

مردم با شعارهای کوبنده " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسرائیل"، " مرگ بر آل سعود مزدور" انزجار خود را از سیاست های خصمانه مستکبرین و رژیم کودک کش صهیونیستی و سعودی اعلام کردند. مردم گرگان امروز تابوتی نمادین که پرچم رژیم غاصب صهیونیستی برآن نقش بسته بود را در راهپپمایی یوم الله 22 بهمن بر روی دست گرفتند تا بگویند برای نابودی اسرائیل آماده اند.

مردم ولایتمدار شهر گرگان پشت سر نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در صفوف به هم پیوسته قرار گرفتند تا پاسخی قاطع و دندان شکن به یاوه‌گویی‌های سردمداران کفر دهند.


مردم امروز با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته هایی ضمن حمایت از انقلاب اسلامی و مواضع مقام معظم رهبری، از مسئولان دولتی خواستند تا برخورد با فساد اقتصادی را در دستور کار قرار دهند. مردم گرگان تاکید کردند: " تحقق اوامر رهبری، اراده ملت است/ مبارزه با فساد، این خواسته ملت است".

مادری با قامتی خمیده و عصایی در دست همچنان با شور شعار مرگ برآمریکا سر می‌دهد. او می‌گوید: امروز آمدم تا بگویم به کوری چشم آمریکا ما همچنان پشت سر رهبر خود هستیم و نمی‌گذاریم کسی به کشور ما نگاهی چپ بیندازد.

خانمی با کودکی در آغوش می‌گوید: امروز آمدم بگویم حساب نظام و انقلاب و رهبری با مشکلاتی اقتصادی که داریم جداست. ما جان‌مان را برای انقلاب و کشورمان می‌دهیم.


او می‌گوید: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند که هر وقت به حضورشان در صحنه نیاز بود وارد میدان شدند و انقلاب را تنها نگذاشتند. الان مردم وفاداری خود را به اثبات رساندند و نوبت مسئولان است که تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی بیشتر کنند.

پیرمردی هم خود را کفن‌پوش کرده، به خیابان آمده و با همه قدرت شعار مرگ برآمریکا سر داده است، او هم مانند دیگران می‌گوید حضورش لبیک به مقام معظم رهبری است.

او که از سیستانی‌های ساکن گرگان است، ادامه می‌دهد: هرچه داریم از برکت انقلاب اسلامی و این نظام است و باید با حضورمان نشان دهیم که پشتیبان انقلاب هستیم و نمی‌گذاریم کسی استقلال و آزادی را از ما بگیرد.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار