کد خبر: ۳۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از بررسی بودجه سال آینده وزیر نیرو برای پاسخ به برخی سوالات درباره نحوه مدیریت آقای شمسایی در سازمان آب و برق به مجلس دعوت و احضار می شود.
عبدالله سامری در گفتگوی اختصاصی با آرانیوز، با اشاره به اینکه شهرداری های جنوبی استان خوزستان تحت فشارهای مختلف از سوی سازمان آب و برق در حال پرداخت حقابه هستند، عنوان کرد: آب موجود در پایین دست کارون که به اروندکنار ریخته می شود از هیچگونه کیفیتی برخوردار نیست و آب موجود در مقطع آبادان، خرمشهر، هویزه و شادگان را پساب کشاورزی و یا فاضلاب شهر اهواز تشکیل می دهد.

وی ادامه داد: شهرهای جنوبی استان خوزستان بخاطر اقدامات و نحوه مدیریت آقای شمسایی در حال حاضر در وضعیت هشدار و نگران کننده ای به سر می برند.

عضو مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آبی که در اختیار شهرداری های این شهرها قرار می گیرد از جز و مد آب اروندکنار است که بسیار شور و بی کیفیت است.

سامری با تایکد بر اینکه یک هفته بعد از پایان بررسی لایحه بودجه سال آینده، وزیر نیرو باید برای پاسخ به سوالات بنده در صحن مجلس حاضر شود، گفت: نباید اجازه داد بخاطر درآمدزایی سازمان آب و برق منافع مردم و شهروندان به خطر بیفتند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در حال وارد کردن ضربات جبران ناپذیری به وضعیت زیست محیطی استان است و هرچه زودتر باید رسیدگی های لازم در این باره توسط نهادها و دستگاه های مربوطه صورت بگیرد.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار