کد خبر: ۳۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
حسنوند مطرح کرد:
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: هیأت رئیسه مجلس پس از بررسی بودجه سال ۹۷ باید جلسات صحن علنی را به کمیسیون‌ها منتقل کند تا کمیسیون‌ها در دو شیفت صبح و بعد از ظهر تشکیل جلسه دهند و هر کمیسیون دو طرح در حوزه تولید و اشتغال ارائه دهد.
به گزارش آرانیوز، فریدون حسنوند، با انتقاد از مجلس و دولت که دچار روزمرگی شده‌اند، گفت: مجلس و دولت باید رویه خود را تغییر دهد و اگر امکان‌پذیر است باید به مدت یک ماه جلسات صحن علنی مجلس تعطیل شود و هر کمیسیون بتواند دو طرح بسیار مهم در حوزه تخصصی خود با فوریت به صحن علنی ارائه دهد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید انتقادات و نگرانی‌هایی که قشر جوان تحصیلکرده در تمام شهرها دارند، جدی گرفته شود، افزود: کمیسیون‌های تخصصی مجلس باید با درک صحیح از شرایط کشور طرح‌های مورد نیاز را به صحن علنی مجلس ارائه دهند تا شاید بتوان کمی از نگرانی و دغدغه‌های موجود در کشور را کاهش داد.

وی ادامه داد: هیأت رئیسه مجلس پس از بررسی بودجه سال 97 باید جلسات صحن علنی را به کمیسیون‌ها منتقل کند تا کمیسیون‌ها در دو شیفت صبح و بعد از ظهر تشکیل جلسه دهند و هر کمیسیون دو طرح در حوزه تولید و اشتغال مرتبط با مسئولیت تخصصی‌اش به هیأت رئیسه ارائه دهد.

پایان پیام/*


نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار