کد خبر: ۳۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
فرمانده انتظامی آران و بیدگل:
آران و بیدگل - فرمانده انتظامی آران و بیدگل از افزایش ۲۵ درصدی جرائم اینترنتی در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان خبر داد.
به گزارش آرانیوز،‌ سرهنگ مسعود سپهوند ظهر شنبه، در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات مردمی و انتظامی برای کاهش جرائم اینترنتی در سطح شهرستان اظهار داشت: پرونده های متعددی در رابطه با جرائم اینترنتی از ابتدای امسال در شهرستان تشکیل شده است.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش برای کاهش جرائم اینترنتی اظهار داشت: آموزش خانواده ها، گروه ها و کانال های خبری موجب کاهش این جرائم می شود.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل در ادامه با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی جرائم خشن در ۹ ماهه امسال در آران و بیدگل افزود: امسال در رابطه با کاهش جرائم خشن افزایش ۳۰۰ درصدی نسبت به ۹ ماهه سال قبل داشتیم.

وی عامل اصلی تصادفات فوتی و جرحی در آران و بیدگل را عدم رعایت قوانین موتور سواری بیان کرد و گفت: با توجه به آموزش ها و رعایت قوانین امسال در زمینه تصادفات فوتی و جرحی بیش از ۲۲ درصد کاهش داشتیم.

سپهوند خوستار رعایت بیشتر قوانین توسط موتورسواران در سطح شهرستان شد و افزود: از ابتدای سالجاری برنامه های خاص برای آموزش به ویژه در سطح مدارس و در قالب همایش برگزار شده است.

وی به اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور هم اشاره و اظهار داشت: با همکاری مردم و دستگاه های امنیتی در آران و بیدگل هیچ گونه تجمع غیر قانونی و اغتشاشی وجود نداشته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار