کد خبر: ۳۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
شهردار باقرشهر:
ری- شهردار باقرشهر گفت: بروکراسی اداری نباید باعث وقفه یا دیرکرد یک خدمت برای شهروندان شود.

به گزارش آرانیوز، علیرضا ناصری پور پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تودیع معاون اداری مالی شهرداری باقرشهر اظهار داشت : همانطور که در جلسه شورای اداری شهرداری هم مطرح کردم  اموری که محول می شود باید در اولین فرصت نتیجه آن اعلام شود تا بتوانیم معضلات و مشکلات موجود را به بهترین شکل رفع کنیم .

وی ضمن انتقاد از برخی فعالیت های واحدهای شهرداری گفت : بروکراسی اداری نباید باعث وقفه یا دیرکرد یک خدمت برای شهروندان شود واگر موضوعی که در جلسات مصوب می شود انجام شود با موانعی روبرو بود باید در اسرع وقت موانع و راه کارها ارائه شود تا به سرانجام رسیده و مردم از آن بهره مند شوند .

وی ضمن انتقاد از اجرای  کند عملیات دور برگردان خیابان رجایی تقاطع یادگار امام(ره)، نیروهای دلسوز و خدوم را که صادقانه و خالصانه کار می کنند را به عنوان جوهره اصلی یک سازمان دانست و افزود: امیدواریم با همکاری مجموعه شهرداری فصل جدیدی در خدمت رسانی به شهروندان را پیش رو داشته باشیم.

در ادامه این مراسم محسن حمیدی معاون سابق اداری مالی شهرداری باقرشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار باقرشهر  همکاران مجموعه شهرداری باقرشهر را افرادی لایق و دلسوز دانست.

بر اساس این گزارش، حمیدی در مراسمی به عنوان قائم مقام شهرداری شهر پرند معرفی شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار