کد خبر: ۳۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مطرح کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاه به اهمیت مبارزه موثر با قاچاق کالا در کشور، گفت: در امر مبارزه قاچاق کالا و ارز در استان یزد با کمبود شدید نیروی انسانی مواجهیم.
به گزارش آرانیوز محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در همایش تبیین مبارزه با قاچاق کالا در یزد با اشاره به اهمیت مقابله مؤثر با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: شاید بتوان گفت یکی از بهترین عملکردها در چند سال گذشته، عملکرد ستا مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده که با اجرای طرح‌های متعددی که در حوزه‌های مختلف اجرا کردند امیدواری در کشور برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزایش‌یافته است.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه‌های متولی و استمرار طرح‌های خوبی که در این زمینه در حال اجراست می‌توان در سال‌های آینده حجم کالاهای قاچاق را به‌طور محسوسی کاهش داده و رونق را به تولیدات داخلی بازگردانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تأکید کرد: استان یزد به‌واسطه موقعیت جغرافیایی خاص خود مه در مرکز کشور قرارگرفته است، کانال عبور کالاهای قاچاق از سمت جنوب به شمال و از شرق به غرب است و از طرف دیگر بسیاری از واحدهای صنعتی استان یزد به علت ورود کالاهای قاچاق با مشکلاتی مواجه شدند که این موضوع بر اهمیت امر مبارزه با قاچاق کالا در استان یزد افزوده است.

طالبی تصریح کرد: هماهنگی و همراهی همه مسئولین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان یزد و حمایت مسئولین کشوری ستاد می‌تواند ما در مبارزه بهتر و محسوس‌تر با قاچاقچیان کمک کند. در امر مبارزه با قاچاق نیروها و دستگاه‌های متعددی درگیر هستند که این موضوع مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است.

این مقام مسئول کمبود انبار برای نگهداری کالاهای قاچاق توقیف‌شده در استان یزد را یکی از مشکلات درزمینهٔ مبارزه با قاچاق کالا عنوان کرده و گفت: در بخش نیروی انسانی نیز با کمبود شدیدی مواجه هستیم. به دنبال این هستیم که این مشکلات را برطرف کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: تلاش و جدیت دستگاه‌های متولی در این عرصه می‌تواند ثمرات خوبی داشته و باعث رونق تولیدات داخلی و اشتغال در کشور و استان یزد شود.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار