کد خبر: ۳۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
رئیس ستاد مرکزی امدادرسانی به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب خبر داد
رئیس ستاد مرکزی امدادرسانی به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب از کمک 5 میلیون تومانی به تازه‌متولدان و خانواده‌های داغدار زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد.
به گزارش آرانیوز، عادل شفیعی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه از راه‌اندازی کلینیک فیزیوتراپی برای درمان آسیب‌دیدگان زلزله‌ اخیر استان خبر داد و اظهار داشت: با راه‌اندازی یک مرکز ارتوپدی، اقدامات بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله‌زده در حال انجام است.

رئیس ستاد مرکزی امدادرسانی به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب به حضور پزشک متخصص در منطقه اشاره و بیان کرد: تیم‌های حمایت روانی و مددکاران اجتماعی میان زلزله‌زدگان حضور فعال دارند و در صورت نیاز داروهای لازم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های تیم سحر در مدارس برای شادکردن دانش‌آموزان، افزود: گروهای فرهنگی به همت جمعیت هلال احمر همواره برای زلزله‌زدگان برنامه‌های شاد اجرا می‌کنند.

شفیعی از پرداخت کمک‌های بلاعوض 5 میلیونی جمعیت هلال احمر به زلزله‌زدگان خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر به سرپرست خانوارهایی که از زمان وقوع زلزله 7.3 ریشتری استان کرمانشاه(21 آبان‌ماه) تا 10 روز پس از آن اعضای خانواده خود را از دست داده‌ یا صاحب فرزند شد‌ه‌اند، این کمک بلاعوض را پرداخت می‌کند.

وی اضافه کرد: 80 نفر معتمد در شهر و روستای زلزله‌زده سرپل‌ذهاب برای شناسایی و سنجیدن نیازهای زلزله‌زدگان و تحویل و توزیع اقلام ضروی میان آ‌ن‌ها از سوی جمعیت هلال  احمر معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار