کد خبر: ۳۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
عضو شورای شهر بندرعباس:
عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه از استاندار هرمزگان تقاضا داریم برای جابجایی مدیران تأمل بیشتری کند، اضافه کرد: اصرار نداشته باشیم از مدیران سن و سال دار و بدون انگیزه استفاده کنیم.
به گزارش آرانیوز، کیانوش جهانبخش در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: عدالت یعنی قرار گرفتن هر چیز در جای خودش اما متأسفانه همچنان درگیر لابی‌گری برای احراز پست و مقام هستیم و انتخاب‌های سلیقه‌ای کشور را با تبعیض‌هایی روبه‌رو ساخته که موجب نارضایتی مردم شده است.

وی بابیان اینکه زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که قرار است رئیس‌جمهور به هرمزگان سفر کنند، تصریح کرد: امیدوارم نخبگان و بزرگان استان این سؤال را که تاکنون بارها پرسیده شده و اما پاسخی نشنیده‌ایم، بپرسند که سهم هرمزگان از سهم درآمدهایش چقدر است!

جهانبخش ادامه داد: هنوز کسی نمی‌داند سهم شهرداری بندرعباس از ارزش‌افزوده چقدر است، از نمایندگان مجلس درخواست می‌کنم به سمت عدم تبعیض‌گرایی و جدی‌تر دیده شدن مناطق محروم پیش بروند.

عضو شورای شهر بندرعباس با اشاره به اینکه از استاندار تقاضا داریم برای جابجایی مدیران تأمل بیشتری کند، اضافه کرد: اصرار نداشته باشیم از مدیران سن و سال دار و بدون انگیزه استفاده کنیم.

جهانبخش در پایان بابیان اینکه چرا برخی مدیران به استان هرمزگان چسبیده‌اند و سقف آرزوهایشان در استان است، عنوان کرد: بهتر است از این ظرفیت نیروهای بومی در وزارت خانه‌ها استفاده شود زیرا در بدنه وزارت خانه بودن بهتر از مدیرکلی است که ناکارآمد بوده و دیگر انگیزه‌ای برای فعالیت نداشته باشد.


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار