کد خبر: ۳۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
فرماندار شهرستان چگنی:
فرماندار شهرستان چگنی گفت: تسهیلات اشتغال فراگیر یک فرصت عالی است.
به گزارش آرانیوز، قدرت‌اله ترابی‌نژاد در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ضمن تسلیت سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یاد و خاطره وی را گرامی داشت و افزود: ایشان در طول عمر پر برکت خود از ابتدای جوانی از بنیانگذاران نهضت اسلامی بود و تا پیروزی انقلاب شب و روز از پای ننشست و بارها تا مرز شهادت پیش رفت.

وی ادامه داد: آیت‌الله هاشمی پس از پیروزی انقلاب، استوانه‌ای محکم برای اجرای منویات امام(ره) بود؛ او به عنوان نماد 'اعتدال' و 'عقلانیت' بارها در مراحل مختلف به خاطر همدلی با مردم از آنان رای اعتماد گرفت.

ترابی‌نژاد ادامه داد: ایشان هر لحظه که احساس می‌کرد به انقلاب لطمه‌ای وارد می‌شود یا قرار است انحرافی پیش آید، مردانه با بصیرتی مثال زدنی در خط مقدم بود.

فرماندار در ادامه جلسه گفت: مسئولین دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران این شهرستان می‌بایست با تکیه بر خرد جمعی و همکاری و تعامل سازنده زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال را فراهم کنند تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای متقاضیان کار، نرخ بیکاری در شهرستان کاهش یابد. 

وی به سیاست‌ها و حمایت‌های دولت در خصوص اجرای طرح اشتغال فراگیر و توجه ویژه مسئولین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برای اجرای آن که در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان و متقاضیان سرمایه گذاری بوده و باعث کاهش نرخ بیکاری می‌شود، اشاره کرد و گفت: ابلاغ تسهیلات اشتغال فراگیر یک فرصت عالی است که به ندرت چنین تسهیلاتی ارائه می‌شود و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

ترابی‌نژاد تاکید کرد: اشتغال پایدار با جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع تولید از اهداف بلند مدت کارگروه اشتغال است.


انتهای پیام/9601
 
 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار