کد خبر: ۳۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
استاندار فارس تاکید کرد:
استاندار فارس بر لزوم تعامل و همکاری هرچه بیشتر سازمان‌ها، نهادها و اداره‌های ذیربط برای کاهش تقاضای مصرف مواد مخدر در این استان تاکید کرد.
به گزارش آرانیوز، اسماعیل تبادار شامگاه دوشنبه‌ 18 دی در جلسه‌ی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان فارس که با حضور مویدی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر و معاون قضایی دادستان کل کشور، بر ضرورت توجه ویژه این ستاد به استان فارس به‌عنوان استان مهم در حوزه مقابله با عرضه و کاهش تقاضا تاکید کرد .

تبادار با اشاره به مصوبات جلسه بر لزوم اجرایی شدن هر یک از آنها در بازه‌ی زمانی مقرر تاکید کرد.

استاندار فارس گفت: ایجاد 100 خانه ورزشی در 100 روستای استان و ایجاد خانه بین راهی با مشارکت بهزیستی، راه‌اندازی مرکز تداوم درمان معتادین پاک شده، تشکیل خانه سازمان‌های غیر دولتی در استان با موضوع مبارزه با مواد مخدر، راه اندازی چهار ایستگاه سیار ایست بازرسی در فارس، راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد و سرپناه برای زنان متجاهر و افزایش ظرفیت اردوگاه‌های ترک اعتیاد در شهر شیراز، از مصوبات جلسه‌ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بود. 

تبادار گفت: همه دستگاه‌های عضو ستاد تلاش لازم برای کاهش آسیب‌های حوزه‌ی مواد مخدر بویژه در جمعیت زنان را در دستور کار قرار دهند.

استاندار فارس از دبیرخانه‌ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس خواست که مصوبات این جلسه را به صورت هفتگی گزارش دهد.


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار