کد خبر: ۳۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
مدیرعامل شرکت گاز لرستان:
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: اگر معارضین و مردم در اجرای پروژه منطقه افرینه همکاری کنند امیدواریم تا سال آینده به سرانجام برسد.
به گزارش آرانیوز، مهندس حشمت‌اله شمس خرم‌آبادی، خاطرنشان کرد: 65 روستای پلدختر از نعمت گاز بهره‌مند هستند و این در حالیست که تا قبل از دولت یازدهم فقط 9 روستای این شهرستان گازرسانی شده بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز طرح گازرسانی به 13 روستای پلدختر در دست اجراست، افزود: در مجموع اکثر روستاهای حائز شرایط این شهرستان یا گازرسانی شده‌اند، یا پروژه در دست اجراست و یا در حال انتخاب پیمانکار هستند.

شمس خرم‌آبادی با اشاره به اینکه پروژه منطقه افرینه پلدختر سال گذشته با حضور معاون وزیر کلنگ‌زنی شد، تصریح کرد: این پروژه شامل گازرسانی به 15 روستای شهرستان پلدختر است.

وی ادامه داد: پیمانکار شش ماه برای مطالعات، کارهای طراحی و نقشه‌برداری فرصت داشت و حالا که بالغ بر 10 ماه از آن گذشته با توجه به مشکلات و وجود معارضین کار عقب افتاده که خوشبختانه این مشکلات رفع شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با قدردانی از پیگیری‌های سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس در خصوص گازدار کردن روستاهای این شهرستان، ادامه داد: قرار بود با رفع مشکلات، عملیات اجرایی پروژه آغاز شود که بین پیمانکاران اصلی و اجرایی مشکل به وجود آمد و پیمانکار جدید انتخاب شده است.

وی تاکید کرد: اگر معارضین و مردم در اجرای پروژه همکاری کنند امیدواریم تا سال آینده به سرانجام برسد و مردم منطقه از نعمت گاز برخوردار شوند.

شمس خرم‌آبادی در پاسخ به سوالی که اعتبار این پروژه چقدر است؟ گفت: بیش از 10 میلیارد تومان برای تکمیل گازرسانی به افرینه نیاز است.


انتهای پیام/9601
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار