کد خبر: ۳۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
استاندار مازندران خبرداد:
استاندار مازندران گفت که سهم مازندران در بودجه سال 94 با جلسات ماهانه با مجمع نمایندگان استان بررسی می شود.
به گزارش آرانیوز، در نشست مجمع نمایندگان مازندران با استاندار روند پیگیری طرح‌های عمرانی و سرفصل‌های اصلی بودجه 97 برای این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد اسلامی استاندار مازندران در پایان این نشست در مجلس اظهار کرد: با حضور نمایندگان مجلس سرفصل‌های اصلی و اساسی بودجه 97 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد نمایندگان مجلس و استانداری از فرصت بررسی لایحه بودجه استفاده کنند و از نقش و مسئولیت آنها در کمیسیون‌های مختلف به ویژه تلفیق بهره بیشتری برده شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه مسائل جاری مازندران و سیاست‌های اجرایی برای برون رفت از وضع موجود مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: به منظور هماهنگی و انسجام بیشتر جلسات مشترک استاندار و مجمع نمایندگان به صورت ماهانه به همراه جلسات نمایندگان قوا نیز برگزار می‌شود.

اسلامی در پایان گفت: به طور قطع جلسات نمایندگان قوا در استان می تواند در توسعه استان و بهره گیری از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود کمک بزرگی کند.

به گزارش ایسنا، حسین نیازآذری رئیس مجمع نمایندگان مازندران نیز در پایان جلسه با بیان اینکه ظرفیت ‌ملی مجلس و مجمع ‌نمایندگان فرصت مناسبی برای شتاب‌بخشی به پیگیری‌ها و تسریع در اجرای طرح‌های توسعه است، خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان با اعتقاد به همدلی، پشتیبان نماینده عالی دولت در مازندران و دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه‌ استان و خدمت‌به‌مردم هستند.

وی با اشاره به محورهای این نشست اظهار کرد: روند صادرات، خرید و ذخیره‌سازی مرکبات، پیگیری مشکلات کشاورزان و برنج‌کاران، بودجه سال 97 و اجرای طرح آب، فاضلاب، پسماند و مشکلات مربوط به صنعت مازندران در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان مجلس حمایت و پشیبانی خود را از برنامه های توسعه ای استاندار مازندران اعلام کردند.


انتهای پیام/9601

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار