کد خبر: ۳۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
در راستای گسترش تعاملات با ادارات و سازمان ها؛
اداره کل پست استان خوزستان دو قرارداد جدید را منعقد کرد.
انعقاد 2 قرارداد در پست خوزستان/اخطاریه های بانک مسکن الکترونیکی می شودبه گزارش آرانیوز، در راستای افزایش تعاملات پست خوزستان با ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی اداره کل پست خوزستان دو قرارداد جدید منعقد کرد.

قرارداد با بانک مسکن که در آن مسئولین پست استان خوزستان و بانک مسکن با توافق بر سر توزیع اخطاریه های بانک مسکن بصورت الکترونیکی به توافق رسیدند.

این نشست در راستای برنامه ریزی های صورت گرفته جهت قرارداد اخطاریه های بانک مسکن در سطح استان پس از مذاکرات اولیه بین اداره کل پست استان خوزستان و بانک مسکن، در اداره کل پست استان برگزار شد.

در این نشست سامانه الکترونیکی اخطاریه بانکها و روند ارائه خدمات چاپ،برش و توزیع اخطاریه های بانک توسط یاعلی معاون فنی پست استان خوزستان برای مسئولین این بانک تشریح شد و بهره برداری از این سامانه برای بانک مورد توافق نهایی قرار گرفت و از سامانه انطباق نشانی که باعث سهولت توزیع اخطاریه های بانکها می شود مطالبی عنوان کرد.

قرارداد دوم مربوط به قرارداد اداره کل پست استان خورستان و اداره کل فنی و حرفه ای استان خوزستان است.

در این قرارداد کارنامه های صادر شده توسط اداره کل فنی و حرفه ای قبول و توزیع آنها توسط اداره کل پست استان خوزستان به متقاضیان انجام می گیرد.

این قرارداد در نشستی مشترک بین اداره کل پست استان و اداره کل فنی و حرفه ای استان خوزستان در محل اداره کل فنی و حرفه ای برگزار شد.
انتهای پیام/9612
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار