کد خبر: ۲۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
مدیریت شعب بانک اقتصاد نوین در استان خوزستان و لرستان گفت: بانک اقتصادنوين با همکاری بانک تعاون اسلامی عراق ارز مورد نياز زائرين اربعين حسيني را در پايانه‌ مرزی شلمچه تامين می کند.
 علیرضا قادری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای درخواست ارز توسط زائرين برای حضور در آيين پياده‌روی اربعين، تامين ارز مورد نياز زوار از اهميت ويژه‌ای برخوردار است که در اين راستا بانک اقتصادنوين تمهيدات لازم برای تامين دينار مورد نياز زائرين را پيش بينی نموده است.

وی ادامه داد: زائرين می توانند با مراجعه به خودپردازهای بانک اقتصادنوين مستقر در منطقه مرزی شلمچه، با استفاده از کارت شتابی خود در تمامی ساعات شبانه روز دينار مورد نياز خود را از اين دستگاه‌ها دريافت نمايند.

قادری افزود: همچنين با هدف تسهيل دسترسی هموطنان به اين خدمت، باجه‌هاي خدمت رساني بانک اقتصادنوين که در این منطقه مرزی داير شده‌ است نيز دينار مورد نياز زائرين را در اختيار زائران قرار می دهند.

وی تصریح کرد: بانک تعاون اسلامی تنها بانک عراقی دارای شعبه در ايران است که همکاری بسيار خوبي با بانک اقتصادنوين براي ارائه اين خدمت نوين به زائرين عزيز داشته است.

مدیریت شعب بانک اقتصادنوین در استان خوزستان و لرستان خاطر نشان کرد: همچنین این بانک با راه اندازی 2 هزار پایانه فروشگاهی و 32 دستگاه خودپرداز در عراق، با همکاری بانک تعاون اسلامی این کشور خدمات رسانی خود را برای زائران ابا عبدالله الحسین خواهد داشت.

انتهای پیام/
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار