کد خبر: ۲۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
شهردار مشهد عنوان کرد؛
مشهد- شهردار مشهد از بررسی مشکلات و چالش‌های مدیریت شهری شهرهای اسلامی در دومین روز اجلاس شهرداران جهان اسلام در مشهد خبر داد.

به گزارش آرانیوز، سید صولت مرتضوی در حاشیه برگزاری اجلاس شهرداران جهان اسلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اجلاس همزمان با سال ۲۰۱۷ میلادی و انتخاب کلانشهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار شده است وحدود ۴۰ شهردار از ۲۲ کشور جهان و ۱۹ شهردار هم از ایران در این اجلاس بین المللی حضور دارند.

وی افزود: در دومین روز برگزاری اجلاس، مشکلات و چالش‌های مدیریت شهری در شهرهای جهان اسلام در بخش‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا در ادامه راه حل مقابله با این چالش‌ها هم ارائه شود.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: معرفی ظرفیت‌های شهر مشهد مقدس، بسترسازی برای توسعه گردشگری مذهبی و انتقال تجربیات شهرهای اسلامی به یکدیگر از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری نخستین اجلاس شهرداران جهان اسلام در کلانشهر مشهد است.

مرتضوی با اشاره به حضور شهرداران از شهرهای مختلف اسلامی در این مشهد تاکید کرد: علاقه مند هستیم با همه کشورهای عربی از جمله عمان، یمن و عراق ارتباط برقرار کنیم و مشکلی با برادران‌مان در کشورهای عربی و اسلامی نداریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار