کد خبر: ۲۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
همکاران سازمان مرکزی به اتفاق خانواده های خود به خوزستان آمدند و سال ۱۳۹۶ را با حضور در مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار، شرق کارون، فکه، طلائیه، دهلاویه وفتح المبین متبرک و سال جدید را باحال و هوای معنوی و روحانی شروع کردند.
به گزارش آرانیوز (اختصاصی)، حبیبی مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و فرمانده بسیج این سازمان در یادمان شهدای گمنام شرق کارون در جمع کاروان راهیان نور سازمان مرکزی حضور یافت و با خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و شرایط آن روزهای سخت، صحنه های ایثار و فداکاری و رشادتهای رزمندگان را یادآوری کرد و افزود: وجب به وجب این خاک به خون شهدا آغشته است و این خاک به برکت خون شهدا متبرک و شفا بخش است.
 
فرمانده بسیج سازمان تأمین اجتماعی که خود از رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس است با بیان اینکه شهدا زنده اند خاطرنشان کرد: در قرآن کریم آنقدری که ازشهدا و شأن و مقام شهدا گفته شده از پیامبران گفته نشده است.

 نماینده امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنان خود با استناد به آیات متعدد قرآن گفت: شهدا زنده اند و شهداشافی و دستگیر هستند.
 
وی افزود: کرامات زیادی از شهدا دیده شده است و هرکس با شهدا رفیق شود شهدا هم در این دنیا و هم در آن دنیا دستگیر او خواهند بود.
 
گفتنی است این کاروان ۳۶۰ نفری از یکم فروردین وارد خوزستان شدند و قرار است پنجم اسفند خوزستان را به سمت تهران ترک کنند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار