کد خبر: ۲۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵
طی حکمی از سوی افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان ، خادم علی تهذیبی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان منصوب شد.
به گزارش آرانیوز، طی حکمی از سوی افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان ، خادم علی تهذیبی به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان منصوب شد این انتصاب به دنبال استعفای پیمان ادیبی از سمت ریاست اداره ورزش و جوانان آبادان صورت پذیرفت این تغییر  با حضور شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان و همچنین نصیری معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل در محل فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد.

تهذیبی پیش از این نیز در یک دوره دو ساله عهده‌دار این سمت در آبادان بود و منشأ خدمات زیادی در حوزه‌های زیرساختی و عمرانی ورزش آبادان شد.

همچنین ادیبی نیز به‌واسطه انجام میزبانی‌های بزرگ، کارنامه مناسبی از خود به‌جای گذاشت.
مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید اداره ورزش و جوانان آبادان، پنجشنبه هفته جاری ۱۹ اسفند در همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی آبادان در محل سینما نفت برگزار خواهد شد.

تهذیبی پیش از این علاوه بر آبادان ریاست شهرستان های، بندر ماهشهر، بندرامام خمینی و ورامین را به همراه ریاست هیات های استانی کونگ فو و قایقرانی در کنار مدیریت روابط عمومی اداره کل را در کارنامه خود دارد .

وی در فدراسیون های ورزشی شنا، سه گانه، کونگ فو و نابینایان نیز سابقه کار اجرائی داشته و در بعضی صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی به عنوان مشاور فعالیت داشته است .
ادیبی نیز هم اکنون به عنوان مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد اروند فعالیت دارد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار