کد خبر: ۲۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
مدیر عامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا و هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی نیرو و نشاط ماهشهر قرارداد همکاری برای تاسیس مدرسه حرفه ای فوتبال امضا کردند.
به گزارش آرانیوز (اختصاصی)، احمد پورنصاری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی نیرو و نشاط در گفتگو با خبرنگار آرانیوز اظهار کرد: طی ماه های گذشته باشگاه رئال مادرید اسپانیا از طریق اداره ورزش و امور جوانان ماهشهر، اهواز و تهران در راستای راه اندازی مدرسه فوتبال در ماهشهر به این شهرستان دعوت شدند.

وی افزود: این اتفاق با پیگیری های رامین پارسا جوان ماهشهری که مقیم کشور اسپانیا و کارمند باشگاه رئال مادرید است در راستای اینکه برای همشهری های ماهشهری خود گامی برداشته باشد، به انجام رسید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی نیرو و نشاط، تصریح کرد: به همین منظور نظر مسئولین و نماینده باشگاه رئال مادرید جهت مذاکرات اولیه به یکی از قدیمی ترین باشگاه های شهرستان ماهشهر که تا به این زمان بازیکنان و مربیان خوبی را نیز پرورش داده است جلب شد.

وی گفت: اواخر بهمن ماه جاری حسن دوستان مدیر باشگاه نیرو و نشاط ماهشهر به همراه دو تن از اعضای این باشگاه به کشور اسپانیا سفر کردند و با مسئولین این باشگاه طی برگزاری جلسه ای با حضور نماینده سفارت ایران در اسپانیا، Amiliu Bulro  کاپیتان تیم ملی اسپانیا و Anrike Sanchez مدیر اجرایی باشگاه رئال مادرید قراردادی برای راه اندازی مدرسه فوتبال با اسپانسری باشگاه رئال مادرید منعقد کردند.

پورنصاری خاطر نشان کرد: اوایل اردیبهشت ماه سال آینده مربی باشگاه رئال مادرید اسپانیا به ماهشهر سفر خواهد کرد و به ده نفر از مربیان همچنین 500 نوجوان ماهشهری آموزش های لازم  را خواهند داد و گزارشی از باشگاه نیرو و نشاط را به اسپانیا ارسال خواهد کرد.

 وی بیان کرد: پس از شش ماه از ارسال گزارش تعدادی از بازیکنان این مدرسه فوتبال در رده سنی های مختلف به دعوت رئال مادرید و با هزینه این باشگاه به اسپانیا سفر خواهند کرد و در این باشگاه با تکنیک های روز فوتبال حرفه ای آشنا خواهند شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی نیرو و نشاط، گفت: سالیانه دو مرتبه و در هر نوبت بیست نفر بازیکنان منتخب باشگاه نیرو و نشاط  به اسپانیا سفر خواهند کرد.

به گزارش آرانیوز، پور نصاری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی نیرو و نشاط در این گفتگو از رامین پارسا و خانواده پارسا که بانی این اتفاق مهم در راستای پیشرفت فوتبال ماهشهر است تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، متاسفانه این جوان روز قبل از انعقاد قرارداد بر اثرسانحه رانندگی دچار مصدومیت می شود و قادر به حضور در جلسه انعقاد قرارداد این باشگاه نمی شود.









نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار