کد خبر: ۲۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
معاون استاندار ایلام:
ایلام-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام یکی از راهبردی ترین سیاست های دولت یازدهم را تدوین برنامه های مدون برای خروج کشور از شرایط رکود عنوان کرد.

به گزارش آرانیوز، حشمت الله عسگری روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری اظهار داشت: برای رونق فضای کسب و کار و احیای واحدهای تولیدی مشکل دار می توان با ارائه مشوق های سرمایه گذاری شرایط را برای حضور کارآفرینان فراهم کرد.

وی افزود: با وجود تلاش دولت همچنان شرایطی که در اثر سال ها عدم سرمایه گذاری خارجی در کشور ایجاد شده بود باعث شده رکود بر بخش هایی از واحدهای صنعتی و تولیدی حاکم باشد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: دولت به منظور احیای حدود ۱۲ هزار واحد صنعتی مشکل دار در سراسر کشور تسهیلات قابل توجهی را در نظر گرفته و در استان نیز بیش از ۳۰۰ واحد شناسایی شده اند که حدود ۱۶۸ واحد شرایط احیا را دارند که در صورت همکاری بانک ها می توان فضای تولید را به این واحدها باز گرداند.

عسگری گفت: برخی از واحدهای فعال تولیدی به دلیل تسهیلاتی که دریافت کرده اند و استمهال مکرر اکنون با انباشت بدهی مواجه شده اند، به همین دلیل نیازمند همراهی بیشتر بانک ها هستند.

وی اضافه کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال اقدام و عمل نیازمند همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و تولید کنندگان بخش خصوصی است تا کشور را از شرایط رکود خارج کنیم.

معان استاندار ایلام یاداور شد: جلسات کارگروه رفع موانع تولید نیز در همین راستا برگزار می شود و امیدواریم با همکاری بانک ها بتوانیم در راستای رفع مشکلات این واحدها گام برداریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار