کد خبر: ۲۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز مطرح کرد:
کرج - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز به وجود ۱۱۰ هزار صندوق کمیته امداد در سطح این شهرستان اشاره کرد و از مساعدت ۴۵ میلیارد ریالی شهروندان کرجی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش آرانیوز، عبدالله طاهری با اشاره به اینکه خیران بخشی از صدقات و انفاقات خود را به سایر مؤسسات خیریه و مساجد پرداخت می‌کنند، گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از صندوق‌های صدقات این نهاد در امور درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود.

وی افزود: این نهاد به‌منظور یاری‌رساندن به اقشار محروم جامعه و هدایت صحیح انگیزه‌های خیر و انفاقات مردم نوع‌دوست کرج، پس از اقدام به جذب مشارکت‌های مردمی، طرح‌های متنوعی را برای فقرزدایی و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان با رویکرد اعتمادسازی به مرحله اجرا درآورده است و دراین‌بین طرح‌هایی مانند صدقات و اکرام و محسنین به جهت میزان مشارکت مردم از سهم بیشتری برخوردارند.

طاهری یادآور شد: نیکوکاران در صورت علاقه‌مندی به مشارکت در رفع نیازهای محرومان در موضوعاتی مانند مسکن، درمان، جهیزیه، تحصیل و اشتغال می‌توانند به ۶ دفتر کمیته امداد در کرج مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: بیشتر کمک‌های مردمی درگذشته مربوط به صدقات بود، ولی امروزه با تغییر رویکرد این نهاد و تنوع طرح‌های فقرزدایی، طرح‌های اکرام و محسنین نزد مردم از استقبال ویژه‌ای برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد : نیکوکاران با شرکت در طرح‌های اکرام و محسنین حمایت از ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند را در قالب واریز کمک نقدی ماهیانه تقبل می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز تأکید کرد : صدقات مردم کرج از طریق حدود ۱۱۰ هزار صندوق نصب‌شده در معابر، منازل، مساجد، مدارس، اصناف، ادارات و سازمان‌ها جمع‌آوری می‌شود.

وی همچنین گفت: کمیته امداد کرج با تحت حمایت قرار دادن بیش از ۲۰ هزار نیازمند به‌صورت دائم و ارائه خدمت موردی و مقطعی به محرومان مراجعه‌کننده به دفاتر این نهاد در کرج، در خصوص خدمت‌رسانی به محرومان انجام‌وظیفه می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار