کد خبر: ۲۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
طی احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار هرمزگان، چهار مدیرکل جدید در استانداری هرمزگان منصوب شدند.
به گزارش آرانیوز، صبح امروز طی احکام جداگانه‌ای از سوی جاسم جادری استاندار هرمزگان، چهار مدیرکل جدید در استانداری هرمزگان منصوب شدند.
استاندار هرمزگان با صدور حکمی اصغر جهانگیری را به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری هرمزگان منصوب کرد.
 
اصغر جهانگیری پیش از این فرماندار شهرستان حاجی‌آباد بود و همچنین منصور یساسی‌‌منفرد مسؤولیت سرپرستی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری هرمزگان را بر عهده داشت.
 
استاندار هرمزگان در همین راستا طی حکمی مرتضی محمودزاده دهبارز را به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان منصوب کرد.
 
مرتضی محمودزاده دهبارز پیش از این مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان بود و همچنین آرش رضایی مسؤولیت مدیرکلی دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر استانداری هرمزگان را بر عهده داشت.
 
جادری همچنین با صدور حکمی آرش رضایی که از دفتر هماهنگی امور توسعه جزایر جدا شده بود را به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان منصوب کرد.
 
استاندار هرمزگان با صدور حکمی فیصل ضرغامی را به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان منصوب کرد.
 
دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان که مسؤولیت مدیرکلی آن بر عهده فیصل ضرغامی بود به دو دفتر امور شهری و شوراها و دفتر امور روستایی و شوراها تفکیک شد که بر این اساس آرش رضایی به عنوان مدیرکل امور شهری و فیصل ضرغامی به عنوان مدیرکل امور روستایی منصوب شدند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار