کد خبر: ۲۱۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز:
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با رد موضوع استفاده از شوکر از سوی مامور اجراییات شهرداری در درگیری با یک دستفروش در مرکز شهر اهواز گفت:‌ ماموران اجراییات شهرداری شوکر ندارند و انتشار این موضوع را از طریق پلیس فتا پیگیری می‌کنیم.
به گزارش آرانیوز، علیرضا حلاج اظهار کرد:‌ مامور اجراییات شهرداری اهواز کسی را با شوکر نزده است و این ماجرا یک شایعه و کذب است.

وی افزود:‌ پس از انتشار اخبار شایعات درباره درگیری یک دستفروش و مامور اجراییات شهرداری اهواز در مرکز شهر و این‌که مامور اجراییات در این درگیری با شوکر به دستفروش حمله کرده است، در حال پیگیری این موضوع از طریق پلیس فتا هستیم تا مشخص شود این شایعات از سوی چه کسی منتشر شده است.

حلاج ادامه داد: در این ماجرا که عوامل نیروی انتظامی هم حضور داشته‌اند، دستفروشان به مامور اجراییات حمله‌ور می‌شوند و مامور اجراییات خواسته از خودش دفاع کند.

وی گفت: به نظر می‌رسد شوکر در دست مامور بوده ولی از آن استفاده نکرده است. با این وجود من نمی‌دانم که وجود شوکر در این درگیری صحت دارد یا خیر و باید این موضوع را بررسی کنم زیرا ماموران ما شوکر ندارند.

به گزارش ایسنا؛ هفته گذشته تعدادی از دستفروشان مرکز شهر اهواز و یک مامور اجراییات شهرداری در بازار عبدالحمید با یکدیگر درگیر شدند و بنا بر اظهارات شاهدان، مامور اجراییات در این درگیری یک دستفروش را با شوکر زده است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامی سردار خلبان سرتیپ امیر حیات مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
0
توحش تاکجا در این جامعه رشد کرده است.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار