کد خبر: ۲۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
گردهمایی استانداران ادوار مختلف کشور با حضور جمعی از مسئولان کشوری یک شنبه 21 آذر ماه در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.
جاسم جادری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز اظهار کرد: گردهمایی استانداران ادوارمختلف کشور به منظو ارائه گزارش و بازدید از تحولات این استان و برخورداری از پیشنهادات، نظرات، تحلیل ها و بررسی راهکارها برای برطرف کردن مشکلات با حضور جمعی از مسئولان کشوری روز یک شنبه 21 آذر ماه در استان هرمزگان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به کسب رتبه نخست هرمزگان در زمینه اقتصاد مقاومتی، افزود: این موفقیت با تلاش تمامی مدیران استان و کارکنان دستگاه های اجرایی به دست آمده است.
استاندار هرمزگان ادامه داد: هرمزگان با وجود اینکه استان پایلوت در اقتصاد مقاومتی نبود، اما ثابت کرد در این زمینه توانمندی های بسیاری دارد و در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق بوده است.
وی بیان کرد: ادارات مختلف استان از جمله در بخش کشاورزی، صنعت، آب و برق و آموزش و پرورش رتبه های برتر در اقتصاد مقاومتی را به دست آورده اند که ناشی از تلاش دسته جمعی است.
جادری خاطر نشان کرد: هرمزگان جزو پنج استان برتر کشور در کسب درآمدهای مالیاتی است و به اندازه هشت استان کشور درآمد دارد که باید این درآمدها در توسعه استان نیز نمود داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان در زمینه اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید از استان های برتر کشور است بر تداوم این روند تاکید کرد.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: همچنین صندوق کارآفرینی امید با شناسایی و پرداخت سریع تسهیلات کارفرمایی در استان هرمزگان قدم بزرگی در راستای کارآفرینی برداشته است که این همراهی با سیاست های دولت تدبیر و امید قابل تقدیر است.
جادری استاندار هرمزگان از سه اتفاق  ملی خبرداد/ایجاد اولین شهرک صنعتی صنایع دریایی ایران و چین

جادری بیان کرد: همچنین کسب مقام اول هرمزگان در پدافند غیرعامل و مشاغل خانگی در سطح کشور و نیز مقام برتر در آب رسانی روستایی و شهری از جمله افتخارات استان هرمزگان در کشور می باشد.
اجرايي كردن طرح توسعه سواحل مكران مايه افتخار دولت تدبير و اميد است/احداث شهرک صنعتي ایران و چين در جاسک به زودي آغاز مي شود
وی ادامه داد: برای توسعه سواحل مکران مقامات ارشد نظام پای کار آمده‌ اند و این افتخار برای دولت تدبیر و امید است که در حال تحقق و اجرایی كردن این آرزوی دیرینه است.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه بايد وضعیت منطقه سواحل مكران در بعد زیرساختی و رفاهی، ‌شایسته مردم و ساکنان آن باشد، اضافه کرد: به یمن تلاش‌های صورت گرفته سد سرمایه‌ گذاری با حضور سرمایه ‌گذاران بخش خصوصی شکسته شده است که تداوم آن می‌تواند فقر و محرومیت را از منطقه بزداید.
59jr_photo623479877167852182.jpg
سیاحی معاونت عمرانی استانداری خوزستان از چنگال جادری استاندار هرمزگان پرید/ باز هم خوزستان سکوی پرتاب مدیران کاردان شد/ سیاحی در کنار وزیر نیرو

وی با بیان اینکه به زودی عملیات احداث شهرک صنعتي مشترک چین و ایران در جاسک آغاز خواهد شد، عنوان كرد: این امر پیامی روشن و واضح است که بیان‌ گر آغاز مسیری روشن و شفاف می باشد که تداوم آن می‌ تواند سبب ‌ساز توسعه و رفاه منطقه شود.
جادری در پایان از ایجاد شهرک صنایع‌دستی در میناب و تشکیل بازارچه دائمی صنایع‌دستی در این شهر همچنین ساخت نخستین شهرک صنایع دریایی کشور درهرمزگان خبرداد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار