کد خبر: ۲۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
در پی درگذشت سرهنگ عبدالناصر ندایعلی معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان، جمعی از نمایندگان استان در مجلس پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش آرانیوز، در پی درگذشت سرهنگ عبدالناصر ندایعلی معاون هماهنگ کننده سپاه خوزستان، جلیلی مشاور سازمان برنامه و بودجه کشور، سامری نماینده خرمشهر، نوری نماینده شوش، کعبی نماینده آبادان و پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما أَصابَ مِنْ مُصیبَةٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ مَنْ یُؤْمِنْ بِاللَّهِ یَهْدِ قَلْبَهُ


درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.

آری آن سرباز سرافراز ولایت، در راستای خدمت به مردم میهن عزیزمان در همه عرصه ها و به ویزه در حرکت عظیم اربعین حسینی (ع) و راهیان نور همیشه پیشتاز بوده است. عروج ملکوتی آن سرباز رشید اسلام و وفادار ولایت را به فرمانده سپاه حضرت ولیعصر، دوستان و همکاران و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم.

حضرت حق روح پر فتوحش را در نعیم مقیم و در جوار امام شهیدان و همرزمان شهیدش محشور و به بستگان محترم، صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت عنایت فرماید.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار