کد خبر: ۲۰۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
اراک- استاندار مرکزی گفت: استاندارد عامل برقراری رقابت در واحدهای تولیدی، بالا رفتن کیفیت محصولات، افزایش صادرات غیرنفتی و در نهایت رشد اقتصاد کشور است.
به گزارش آرانیوز، محمود زمانی قمی پیش از ظهر شنبه در همایش روز جهانی استاندارد در اراک اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد کشور با قرار گرفتن در حوزه عملیاتی و اجرایی رئیس جمهور یک دستگاه حاکمیتی محسوب می شود.

وی افزود: چنانچه استاندارد در کشور ضعیف و یا کنار زده شود، در حوزه های مختلف همه چیز بهم ریخته و سلامت مردم نیز به خطر می افتد.

زمانی قمی تصریح کرد: استاندارد فقط تعیین کننده شاخص های کیفی نیست، بلکه به ارتقای کیفی محصولات واحدهای تولیدی و رشد اقتصاد کمک می کند.

استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: استاندارد همچنین زمینه رقابت در تولید و واحدهای تولیدی و صنفی را فراهم می کند که گام بلندی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی گفت: سفر هیات دولت به این استان مصوباتی را به همراه داشت که باید همه مسئولان استانی برای اجرایی شدن آن ها تلاش کنند.

زمانی قمی بیان کرد: قبل از سفر هیات دولت به استان، برخی از دستگاه های اجرایی وظایف خود را به خوبی انجام ندادند که باید در این زمینه پاسخگو باشند.

استاندار مرکزی پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی را از اولویت های استانداری عنوان کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار