کد خبر: ۱۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴
نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: دولت دغدغه مردم آسیب دیده را ندارد و تا به این زمان هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده که این اعتراض و گله مندی به دولت وارد است.
عباس پاپی زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آرانیوز در خصوص مطالبات کشاورزان سیل زده دزفول اظهار کرد: مطالبات کشاورزان در بلاتکلیفی مانده در این خصوص طی جلسات برگزار شده و آمارهای به دست آمده که نشان دهنده احمال وزارت نیرو بوده است اعتراض خود را به این وزارت وارد کرده ایم .
وی ادامه داد: برخی از مردم آسیب دیده نیز از وزارت نیرو شکایت داشته اند که از مراجع قضایی تقاضای رسیدگی به شکایت های مردمی شده است.
نماینده مردم دزفول افزود: این سیل ناشی از اشتباه انسانی و مدیریت ضعیف سد بوده که وزارت نیرو باید نسبت به اجرای خسارت مردم عمل کند.
وی بیان کرد: ما ازمجلس اجازه طرح سوال از وزیر نیرو را کرده ایم، از طریق ستاد مدیریت بحران کشور نیز پیگیری شد که بازدید از مناطق آسیب دیده دزفول را انجام دادند، جلساتی نیز با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور داشته ایم  همچنین صندوق بیمه کشاورزی نیز از مناطق سیل زده این شهرستان بازدید و بررسی داشته که دولت باید تامین اعتبار کند تا خسارات پرداخت شود.
پاپی زاده گفت: دولت دغدغه مردم آسیب دیده را ندارد و تا به این زمان هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده که این  اعتراض و گله مندی به  دولت وارد است.
وی در خاطر نشان کرد: من و نماینده مردم شوشتردر مجلس پیگیری این خسارت ها را خواهیم کرد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار