کد خبر: ۱۸۱۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹
استاندار خوزستان با صدور نامه ای برای تمام مدیران کل استان و مسؤولان اجرایی خواستار تعامل بیشتر با خبرنگاران و حضور در دفاتر رسانه ها شد.
به گزارش آرانیوز، با توجه به نقش اساسی و سازنده رسانه در سطح جوامع و پیگیری‌های مشکلات مردمی و شهری در استان خوزستان از این طریق، در سال‌های اخیر نگاه‌ها نسبت به این خدمات تغییر پیدا کرده و از این رو مسؤولان نگاه مساعدتری را به این موضوع داشته‌اند.

به گزارش آکاایران غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پس از انتصاب به این عنوان نیز بارها در سخنان خود با حمایت از رسانه و خبرنگاران خواستار تعامل و همکاری بیشتر با آنها بوده و از مدیران خواسته بود تا در مقابل نقدهای سازنده رسانه‌ها به جای موضع‌گیری اقدام به رفع مشکل خود کند.

بازدید از دفاتر رسانه‌ها و ایجاد تعامل با آنها از دیگر برنامه‌هایی بوده که شریعتی در هفته‌های اخیر و به ویژه در چند روز گذشته در دستور کار خود قرار داد.

از این رو وی در روز گذشته طی نامه‌ای از تمام مدیران اجرایی و ستادی استان خوزستان از جمله مدیران کل درخواست دیدار از رسانه و حضور در دفاتر آنها را داشت.

وی خواستار تعامل هرچه بیشتر مدیران با رسانه‌ها و پاسخگو بودن در مقابل آنها بود.

این در حالی است که در برخی از شهرستان‌ها فرمانداران و مسؤولان آن تاکنون هیچ توجهی به رسانه و خبرنگاران نداشته و در روزهای اخیر در برخی از شهرستانها از جمله آبادان، ایذه، اهواز و چند شهر دیگر عدم دیده شدن این قشر حتی با تبریک یک پیامک روز خبرنگار به گلایه‌های آنها تبدیل شده بود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
باسلام
لطفاًپیگری بفرماییدچرااستاندار(شریعتی)ازضعف مدیران کل ومدیران عامل خوزستان به آگاهی کامل رسیده است ولی باتغییرات مخالفت میکند.
ایشان ازضعف مدیرعامل آبفا(غیربومی)شهری پی برده وحتی خوداستاندارونمایندگان اقدام به تغییرکرده اند وزارت نیروقصدبرتغییر را دارد ولی متاسفانه استانداربرگزینه همشهری(بهبهانی)خودتاکیدمیکندکه همین امرموجب ناراحتی وزارت خانه وموجب بحران درآبفا خوزستان گردیده است.
باسپاس از سایت وزین شما
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار