کد خبر: ۱۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
چه خوب بود عزل فرمانداران و بخشداران بر مبنای شایسته‌سالاری صورت می‌گرفت و برای انتخاب محل جدید و اسکان خانواده به مدیران معزول حداقل یک ماه مهلت داده می‌شد بنابراین بنده این رفتار استاندار را یک حرکت کاملا سیاسی، غیرکارشناسی و حتی غیراخلاقی می‌دانم.
به گزارش آرانیوز، عزل تعدادی از فرمانداران و بخشداران خراسان جنوبی را یک حرکت کاملا سیاسی، غیرکارشناسی و حتی غیراخلاقی اعلام کرد.
 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد شدید از عزل فرمانداران و بخشداران این استان اظهار داشت: عزل تعدادی از فرمانداران و بخشداران خراسان جنوبی توسط استاندار جدید در ماه نخست خدمت وی نتیجه انتخاب استاندار غیربومی و ناآشنا به مسائل استان است.

وی گفت: در بدو ورود استاندار جدید معتقد به این بودم که انتخاب استاندار باید با هماهنگی مجمع نمایندگان استان صورت می‌گرفت و فردی بومی از بین نخبگان استانی و آشنا به مسائل استان معرفی می‌شد تا امروز گرفتار عزل پیامکی تعدادی از فرمانداران و بخشداران نمی‌شدیم.

امام جمعه فردوس افزود: چه خوب بود عزل فرمانداران و بخشداران بر مبنای شایسته‌سالاری صورت می‌گرفت و برای انتخاب محل جدید و اسکان خانواده به مدیران معزول حداقل یک ماه مهلت داده می‌شد بنابراین بنده این رفتار استاندار خراسان جنوبی را یک حرکت کاملا سیاسی، غیرکارشناسی و حتی غیراخلاقی می‌دانم.

مردم در انتخابات 96 جواب این ناشی‌گری‌ها را خواهند داد

بابایی تصریح کرد: اگر دست‌اندرکاران دولت خیال می‌کنند با این کارشان به دولت خدمت می‌کنند بدانند که نتیجه عکس خواهد داشت و مردم در انتخابات سال 1396 جواب این ناشی‌گری‌ها را خواهند داد.

وی از استاندار خراسان جنوبی و مسؤولان مربوطه خواست تا انتخاب فرمانداران جدید با مشورت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرد تا حداقل بخشی از اشتباهات جبران شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار