کد خبر: ۱۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
در قالب پروژه مهر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی از آغاز پروژه مهر با احداث یک باب مدرسه 6 کلاسه در روستای مراونه 2 از توابع دهستان عنافجه خبر داد.
 به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی شهرستان باوی، مجید موحدیان با اشاره به تشکیل ستاد پروژه مهر و کمیته های مختلف آن از جمله کمیته بازسازی و بهسازی فضاهای آموزشی افزود: این مدرسه در قالب پروژه مهر و با هدف تکمیل فضاهای آموزشی در شهرستان برای سال تحصیلی 96-95 توسط شرکت توسعه نیشکر دهخدا احداث می شود.
موحدیان در مورد مشخصات این مدرسه گفت: این فضای آموزشی با یک هزار و 500 مترمربع مساحت، شش کلاس خواهد داشت.و تمام کلاس ها هوشمند می شوند تا معلمان با استفاده از سخت افزارها و رسانه های آموزشی جدید فرایند یاددهی-یادگیری را برای 70 نفر دانش آموز این مدرسه پی گیری کنند.
مجید موحدیان از کمبود فضاهای آموزشی در شهرهای مختلف باوی خبر داد و افزود: در حال حاضر در شیبان حدود 12 کلاس درس ابتدایی و 9 کلاس درس مقطع متوسطه اول مورد نیاز است.در شهر ویس نیز 12 کلاس درس ابتدایی در شرق جاده و شش کلاس درس متوسطه دوم در غرب جاده کمبود وجود دارد.
وی با اشاره به استاندارد هر کلاس درس برای 37 دانش آموز ادامه داد: در شهر ملاثانی نیز یک مدرسه راهنمایی دخترانه 10 کلاسه و یک مدرسه پسرانه 10 کلاسه مورد نیاز است.ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان باوی تلاش دارد استحکام و بهسازی بنای مدارس که دچار فرسودگی شده اند را با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در تابستان پی گیر باشد.
گفتنی است، حدود 22 هزار دانش آموز شهرستان باوی در 188 فضای آموزشی زیر نظر یک هزار و 256 معلم تحصیل می کنند
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار