کد خبر: ۱۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
خرم آباد - مدیر کل بهزیستی لرستان از ایجاد بیش از هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد.
به گزارش آرانیوز، اسداله حیدری ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، در ارزیابی های به عمل آمده از سامانه ملی رصد ، بهزیستی لرستان با هزار و ۲۸۶ شغل ایجادی رتبه اول اشتغال را از میان دستگاههای اجرایی کسب کرد.

وی گفت: این میزان معادل ۸۶۹ درصد اشتغال تعهد شده بهزیستی در سال ۹۴ است.

مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: این میزان اشتغال به طیف های مختلف جامعه هدف از جمله معلولین ، زنان سرپرست خانوار و بی سرپرست و افراد بهبود یافته تعلق گرفته و بهزیستی لرستان با ارائه خدمات همچون تسهیلات خود اشتغالی، پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی و خویش فرمایی، صدور مجوز به مراکز غیر دولتی تحت نظارت و جبران کارایی ویژه معلولین در صدد رفع معضل بیکاری جامعه هدف بهزیستی است.

حیدری در ادامه افزود: در سالی که به درایت مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده ، این مجموعه در حیطه وظایف و ایجاد اشتغال برای جامعه هدف تمام سعی و همت خود را به کار خواهد گرفت.

وی وضعیت بیکاری و فقر در استان را تاسف بار اعلام کرد  و گفت: رفع مشکل اشتغال اقشار ضعیف و ناتوان جامعه مستلزم همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی بوده تا به فراخور وظایف برابر قانون نسبت به حمایت جامع و کامل جامعه هدف بهزیستی تلاش کنند.

مدیرکل بهزیستی گفت: با توجه به تاکیدات مکرر مدیریت ارشد استان مبنی بر احقاق حقوق معلولین ، امیدواریم مسئولین نسبت به تخصیص سهمیه مربوط به اقشار معلول در استخدام های دولتی را مطابق قانون حمایت جامع از حقوق معلولان ، در اولویت کاری خود قرار دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار