کد خبر: ۱۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
ساری - فرماندار ساری با تأکید برافزایش نقش نظارتی اصناف در تنظیم بازار گفت: رمضان امسال با تلاش اصناف و دیگر دستگاه‌های نظارتی با گرانی و یا کمبود کالای اساسی مواجه نبودیم.
به گزارش آرانیوز، احمد حسین زادگان صبح سه‌شنبه در جمع اصناف و بازاریان با عرض تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و همچنین اکرام ایتام، اظهار کرد: تقارن میلاد کریم اهل‌بیت (ع) و روز اصناف را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم اصناف با تاسی از فرمایشات آن امام بزرگوار، دررسیدن به اهداف بلند جامعه اسلامی، کوشا باشد.

وی با اشاره به نقش تعیین‌کننده اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دوران تحریم، افزود: اصناف همواره در صف نخست دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، در مقابل منافع ملی کشور، وفادار بوده است.

فرماندار ساری بابیان اینکه در شرایط پسابرجام و لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، نقش اصناف، بیشتر از سایر دستگاه‌ها، نهادها و ... مؤثر درروند اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی موردنظر مقام معظم رهبری است، گفت: در این برهه همچون گذشته، نیازمند فداکاری‌های اصناف هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه نمی‌توان نقش اصناف در پیروزی‌های انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون را منکر شد، تصریح کرد: در شرایط تحریم‌های فلج‌کننده، اصناف، پشتیبان انقلاب اسلامی بود و فعالان این حوزه همچون سرباز در خدمت نظام اسلامی بودند و این مسیر ادامه دارد.

وی بابیان اینکه حمایت از تولید داخلی از دیگر وظایف اصناف است باید این مسئله را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار دهد، خاطرنشان کرد: اصناف با استفاده از کالای تولید داخل نه‌تنها باعث کارآمدتر شدن چرخ‌های اقتصادی در کشور می‌شوند بلکه الگویی برای سایر اقشار جامعه خواهند بود که مجاب شوند از کالای تولید داخل استفاده کنند.

فرماندار ساری در پایان با تبریک به مناسبت روز اصناف، گفت: همه وظیفه‌داریم در راستای منویات مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و اصناف نقش مضاعف‌تری در این زمینه دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار