کد خبر: ۱۶۳۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
جعفری نسب فرماندار سابق هندیجان که گزینه اصلی تصدی فرمانداری اندیمشک بود، این سمت را قبول نکرد تا طی حکمی، یک سمت کلیدی در قوه قضائیه را بپذیرد.
به گزارش خبرنگار آرانیوز (اختصاصی)، جعفری نسب که کارنامه فرمانداری بوشهر را نیز در کارنامه دارد اوائل روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به عنوان فرمانداری شهر هم مرز با استان بوشهر یعنی هندیجان منصوب شد و در این مدت موفق شد با تجربه ای که از سال ها تصدی سمت های فرمانداری و ... در کارنامه داشت، عملکردی قابل قبول در شهر محروم و کوچک هندیجان از خود نشان دهد.

همین امر عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان که در چینش نیروهایش حساسیت و وسواس بی شماری داشت را وا داشت که شهری بزرگتر را به جعفری نسب بدهد تا وی بتواند توانایی های خود را در مقایسی بزرگتر نشان دهد به خصوص اینکه با روی کارآمدن نماینده ای مقتدر و کارکشته مثل فریدون حسنوند در اندیمشک، نیازی بود فرمانداری در کنار وی قرار بگیرد که بتواند پا به پای وی حرکت کند و به عبارتی عیار بالاتری داشته باشد.

با تغییر ناگهانی مقتدایی و تعویق شدن احکام جدیدش، تغییرات در فرمانداری اندیمشک نیز لغو شد و خیلی ها به سمت های قبلی خود بازگشتند ولی جعفری نسب دیگر تمایلی به بازگشت نداشت به همین دلیل خیلی های گفتند که جعفری نسب در این میان بدون سمت ماند ولی جعفری نسب آنقدر توانایی داشت که بدون پست نماند.

وی چندی بعد از سوی سرپرست فعلی استانداری خوزستان، پیشنهاد تصدی فرمانداری اندیمشک را دریافت کرد ولی این بار خود او قبول نکرد زیرا پست بالاتر و تاثیر گذارتری در انتظار جعفری نسبت بود که این بر خلاف همیشه در قوه مجریه نبود و او از سوی قوه ای دیگر دعوت به همکاری شده بود زیرا توانایی های وی برای همگان روشن شده بود.

به هر توانمندی های جعفری نسب تائید شد و در حکمی، وی را به سمتی کلیدی در این قوه منصوب شد تا وی این بار توانایی های خود را در جایگاه کاملا متفاوت دنبال کند.

پیش از ظهر امروز شنبه مراسم معارفه جعفری نسب در قوه قضائیه برگزار می شود و او این بار در قامتی جدید قرار است به مردم این کشور خدمت کند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
0
لطفان بنویسیددرچه سمتی قرارگرفتند
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار