کد خبر: ۱۶۲۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۴
در حکم انتصاب جدید سید خلف موسوی، مراد علی واهبی به عنوان سرپرست امور قراردادهای شهرداری رسید این در حالی است که از این سمت به عنوان کلیدی ترین سمت در شهرداری اهواز یاد می شود.
 به گزارش خبرنگار آرانیوز (اختصاصی)، مراد علی واهبی طي حكمي از سوي سيد خلف موسوي شهردار كلانشهر اهواز به عنوان سرپرست امور قراردادهای شهرداري اهواز منصوب شد. پیش از اين علی قاسمی مدیر امور قراردادهای شهرداري اهواز بود.
 

واهبی که کارشناس ارشد از دانشگاه اصفهان و دانشجوی مقطع دکترا است تاکنون سمت های فراوانی در زمینه های عمرانی داشته است. معاون فنی و عمرانی چند شهرداری استان خوزستان، شهردار مناطق مختلف استان خوزستانف معاون اداره کل شهری و شورای استان خوزستان، مشاور و دبیر هماهنگی مناطق شهرداری اهواز، عضو هیت مدیره نظام مهندسی استان خوزستانف نائب رئیس سابق نظام مهندسی استان خوزستان، رئیس کنترل نظارت ساخت و سازهای استان، مجری پل های بزرگ در سطح استان خوزستان، مجری طرح های عمرانی در سطح کشور، مولف چندین کتاب در  زمینه مدیریت شهری، نگارش چاپ مقالات علمی در سطح کشور و مدرس آموزشی شهرداری و شهرداران را در کارنامه دارد.
 

وی اکنون با اعتمادی که سید خلف به وی کرده است به یکی از کلیدی ترین سمت های شهرداری کلانشهر اهواز دست یافته است و به عبارتی امور قراردادهای شهرداری که نبض هر سازمانی به شمار می رود به یک مدیر توانمند و کاردان رسیده است.
 

فراهم نمودن بستری جهت ایجاد ارتباط منطقی و شفاف بین پیمانکاران با شهرداری بخشی از وظایف مهم واحد امور قرارداهای شهرداری است. در واقع این با اقدامات خود امکان استفاده شهرداری از توان پیمانکاران جهت اجرای طرحها و پروژه های خود را مهیا می نماید.

 
تهیه، تنظیم و ارسال لوایح به شورای اسلامی شهر و اخذ مجوزهای لازم جهت انجام فرایندهای مناقصه و مزایده و انتخاب پیمانکارهای واجد شرایط، تهیه و تنظیم قراردادهای یکسان بصورت فرمت استاندارد و اخذ تأییدیه های مالی و حقوقی از کارشناسان مربوطه، بررسی و اعلام نظرات کارشناسی درخصوص قرارداهای ارسالی از واحدها و مطابقت قراردادهای پیشنهادی واحدها با موازین حقوقی، مالی و غیره، تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارائه آمار درخصوص قرارداهای منعقده (مناقصه ها و مزایده ها)، اصلاح فرایندهای مناقصه و مزایده بر اساس قوانین، مقررات و آئین نامه وآموزش و اطلاع رسانی به واحدها، صدور مجوز مناقصه و مزایده و صدور دعوتنامه جهت اعضای کمیسیون و مناقصه گران و اعضای کمیته فنی و بازرگانی، برگزاری مناقصه عمومی محدود و مزایده و ترک تشریفات، تشکیل جلسات کمیته فنی بازرگانی جهت ارزیابی کیفی مناقصه گران در مناقصه دو مرحله ای، تهیه فهرست کنترل کلیه اسناد مناقصه و مزایده، توزیع اسناد مناقصه و مزایده و تشکیل جلسات توجیهی و بروز رسانی و درج آگهی های چاپ شده به همراه اسناد در پایگاه ملی مناقصات و سایت مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی بخشی از وظایف امور قراردادهای سازمان شهرداری به شمار می رود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
2
حقشه، مبارکش باشه لیاقتش بیشتر از اینهاست.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار