کد خبر: ۱۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کرمان - مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان از واگذاری عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۲۸ روستای شرق استان کرمان به پیمانکار خبر داد.
به گزارش آرانیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفار کرمان، علی رشیدی با اشاره به برگزاری مناقصه های آب در شرق استان کرمان گفت: این پروژه ها در شهرستان های ریگان، بم، فهرج و نرماشیر واقع شده اند که با اتمام برنامه مناقصات برای آغاز عملیات اجرایی به پیمانکار واگذار شده اند.

وی با اشاره به اینکه در بم سه پروژه ریگان و فهرج دو پروژه و نرماشیر یک پروژه تعریف شده است، اظهار کرد: در بم پروژه های دهبکری، سبزوئیه و مرغک با حدود ۳۲هزار متر لوله گذاری و برآورد اعتباری ۴۶ میلیارد ریال و ایجاد پنج ایستگاه پمپاژ و احداث ۹۰۰ متر مکعب مخزن به مناقصه گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در ریگان نیز پروژه های عباس آباد رودشور و چاه ملک با اعتبار حدود ۴۷ میلیارد ریال و ۵۰ هزار متر لوله گذاری با پنج ایستگاه پمپاژ و هزار و ۵۰۰ متر مکعب مخازن احداثی تعریف شده اند.

رشیدی از پروژه های فهرج با عنوان مجتمع آب رسانی یوسف آباد و بخش مرکزی فهرج نام برد و افزود: ۸۹ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای این طرح ها با ۸۹ هزار متر لوله گذاری و هزار و ۱۵۰ مترمکعب مخزن احداثی در این راستا تعریف شده است.

وی همچنین از پروژه نرماشیر مرکزی یاد و اظهار کرد: این پروژه با ۶۵ میلیارد ریال اعتبار و لوله گذاری دو هزار و ۷۰۰ متری با سه باب ایستگاه پمپاژ برنامه ریزی شده است.

رئیس هئیت مدیره آبفار استان تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها ۳۲۸ روستا با جمعیت ۱۴۱هزار و ۲۸۸ نفر با هزینه ۲۵ میلیارد تومانی از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار