کد خبر: ۱۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کرمان – معاون معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بر لزوم تبیین اهداف انقلاب در آیین های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تاکید کرد.
به گزارش آرانیوز، حمید ذکااسدی پیش از ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) اظهار کرد: قیام ۱۵ خردادماه نقطه عطف دولت اسلامی به شمار آورد و با توجه به  فرمایش مقام معظم رهبری این انقلاب بدون نام امام خمینی هیچ جای دنیا شناحته شده نیست.

وی ۳۷ سال سربلندی، سرافرازی و استقلال  را مرهون تلاش های امام راحل (ره) و در ادامه رهبر انقلاب اسلامی دانست و گفت : همه سازمان ها و تشکیلات حکومت ما نظام مردم سالاری ولایی داشته و براساس معنویات شرعی و قانون اساسی در کشور پیش می روند.

ذکااسدی با اشاره به اینکه حکومت و نظام ما عقیدتی و شرعی است، گفت: واجب است نام و یاد امام خمینی (ره) گرامی داشته شود و در راستای گرامیداشت یاد امام نسل جوان نیز با سیره ایشان آشنا شوند.

وی یادآور شد: مراسم ها باید مردمی بوده و لزوم و اهداف انقلاب در این مراسمات برای جوانان تبیین شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مشکلات اقتصادی و موانعی را همواره در پیش رو داشته است، گفت: پرسش های زیادی در این زمینه وجود دارد و این مراسمات فرصت بسیاری خوبی برای پاسخ به این سئوالات و شناخته شدن اهداف است.

وی اظهار کرد: امیدواریم سخنرانان دعوت شده در مراسمات، تعزیه ها، نمایش نامه ها و دیگر برنامه ها باعث آشنایی هر چه بیشتر جامعه آرمان های انقلاب شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار