کد خبر: ۱۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
کرمان - معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی استان کرمان با تشریح شرایط قسط بندی پرداخت مبلغ جریمه ریالی سربازی از فراهم شدن امکان دریافت وام بانکی برای پرداخت مبلغ جریمه خبر داد.

به گزارش آرانیوز، سرهنگ محمود پارسا  درباره ثبت نام برای پرداخت جریمه ریالی سربازی اظهار کرد: متقاضیان برای بهره‌مندی از جریمه ریالی سربازی با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ باید درخواست خود را ثبت کرده و به عبارتی ثبت نام اولیه را انجام دهند.

وی گفت: یکی از تسهیلاتی که در سال جدید برای این دسته از افراد پیش بینی شده امکان پرداخت جریمه ریالی به صورت اقساطی است و این افراد پس از ثبت نام در صورتی که واجد شرایط بهره‌مندی از معافیت با جریمه ریالی تشخیص داده شوند به آنان اطلاع داده شده و می‌توانند به دو شکل جریمه خود را پرداخت کنند که یکی به صورت نقدی است و در سال گذشته نیز اجرا شد و دیگری به صورت اقساطی. است.

سرهنگ پارسا در توضیح بیشتر درباره نحوه پرداخت اقساطی جریمه ریالی سربازی گفت: واجدین شرایط که قصد پرداخت جریمه به صورت قسطی را دارند ابتدا باید یک سوم مبلغ جریمه را پرداخت کرده و مابقی آن را طی چندین قسط تا پایان سال پرداخت کنند و پس از آن کارت معافیت برایشان صادر خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حالت دیگر مشمول متقاضی یک سوم مبلغ کل جریمه را نقدا به حساب واریز می کند و دو سوم مابقی نیز پس از معرفی به بانک عامل (قوامین) وام دریافت نمکردهوده و بانک قوامین نیز مبلغ وام را بصورت یکجا به حساب خزانه دولت واریز و برابر ضوابط بانکی وام مذکور از متقاضیان دریافت می کند.

معاون وظیفه عمومی  نیروی انتظامی استان کرمان اظهار کرد: جزئیات بازپرداخت اقساط و نحوه اقدام در روزهای آتی به بانک عامل اعلام خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار