کد خبر: ۱۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
ساری - مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران گفت: جشنواره «لیلم» فرصت بسیار مناسبی برای معرفی فرهنگ و هنر اقوام ایران زمینه از جمله مازندران است.
به گزارش آرانیوز، عیسی قاسمی طوسی پیش از ظهر یکشنبه در نشست نمایندگان سازمان‌های مرتبط در برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: جشنواره موسیقی بومی مازندران با عنوان «لیلم» فرصت مناسبی در معرفی هویت، فرهنگ و هنر مازندران به دیگر اقوام کشور است.

وی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره که مقارن با تابستان و سفرهای تابستانه است، افزود: با توجه به اینکه این جشنواره فضای موسیقایی بسیار پرباری در استان ایجاد خواهد کرد، و فرهنگ و آداب‌ورسوم بومی و اصیل اقوام مختلف را به نمایش خواهد گذاشت، می‌تواند گردشگران بسیاری را به خود جذب کند.

مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران بابیان اینکه مازندران از موسیقی بسیار غنی برخوردار است و باید از این فرصت جهت معرفی فرهنگ و موسیقی استان، بهره ببریم، گفت: دستگاه‌های مرتبط، نهایت همکاری را در برگزاری مناسب جشنواره داشته باشند.

در ادامه این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تأکید بر بهره‌گیری از توانمندی ادارات گوناگون در برگزاری هرچه بهتر جشنواره، اظهار کرد: معرفی لباس و موسیقی بومی مازندران ازجمله مواردی است که در این جشنواره به آن توجه ویژه شده است.

احد جاودانی گفت: برای همکاری حداکثری هنرمندان استان، برگزاری این جشنواره به بخش خصوصی واگذار شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار