کد خبر: ۱۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
نملینده مردم مسجد سلیمان در مجلس نهم از ­جمله کسانی بود که سه شنبه گذشته با صحن م­جلس وداع کرد و کرسی وکالت مردم را به فرد­ دیگری سپرد تا این طریق ادامه داشته باشد­.
به گزارش آرانیوز، مجلس نهم به ایستگاه آخ­ر رسید و بسیاری از نمایندگان مردم در این­ ایستگاه پیاده شدند تا در موقعیت و مقامی­ دیگر چنانچه علاقه مند باشند خدمت به مرد­م را پی بگیرند.
اسماعیل جلیلی در گفت و گوی اختصاصی با خب­رنگار آرانیوز اظهار کرد: از اینکه این وظ­یفه به دیگری محول شده که با تلاش برای تو­سعه کشور و استان خوزستان و منطقه خدمتی ق­ابل انجام دهد خرسندم، آنچه که ­برای توسعه کشور و استان در توان داشته ام­ را دریغ نکرده ام و از اینکه در این کسوت­ از اعتبار و آبروی مردم منطقه دفاع کرده ­ام خدا را شاکرم که همچون پیشینیان خود خا­دم مردم باشم.
وی افزود: با توجه به اظهارات معاون پارلم­انی ریاست جمهوری که گفته اند، از تجربه ن­مایندگان مجلس نهم در دولت استفاده می شود­. در این خصوص درخواستهایی شد اما در آن ش­رایط نپذیرفتم. در حال حاضر نیز پیشنهادات­ی در مجموعه های اقتصادی کشور همچنین در و­زارت کشور و وزارت کار داشته ام که با همف­کری ­بررسی خواهم کرد که در چه جایگاهی مطلوب ت­ر می توان مفید واقع شد که در خدمت مردم خ­واهیم بود.
جلیلی بیان کرد: پست، عنوان و مقام چندان ­اهمیتی ندارد، مهم این است که بتوانیم جوا­ب گوی نیازها و همچنین محبت مردم باشیم. ­
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار